میلاد لارستان: اداره کل راه وشهرسازی لارستان رتبه برتر در پاسخگویی به شکایات را کسب کرد.
اداره کل راه وشهرسازی لارستان رتبه برتر در پاسخگویی به شکایات را کسب کرد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، ناصر فنونی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی لارستان درعملکرد پاسخگویی به شکایات دربین دستگاههای اجرایی استان فارس خبرداد:
فنونی اظهار داشت: در همایش سراسری واحد بازرسی و رابطین “مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری” سامد سال ۱۳۹۵ که در استانداری فارس تشکیل گردید ، اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل توانست به این موفقیت دست یابد .
وی با اشاره به اینکه وقتی همکاران ما با روحی بزرگ در راه خدمت رسانی همواره در تلاشند همواره دستان دیگر آنان در دستان خداست و این اندیشه ی والای همه ی خادمان به این نظام مقدس است که در افق بلندش ، دیگر گونه ای جز خدمت یافت نمی شود .
فنونی در ادامه افزود: این موفقیت حاصل تلاش مدیریت کل ، مدیریتها و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی می باشد و شهروندان می توانند از طریق سامانه مذکور و تلفن ۱۱۱ نسبت به درخواست ، گزارش ، انتقاد و شکایت خود با دستگاههای اجرایی ارتباط بر قرار نمایند .