مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت در اين اداره كل خبر داد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت در اين اداره كل خبر داد .
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، محمدرضا باقرى فرد اظهار داشت: با عنایت به بخشنامه ریاست محترم جمهور و دستورالعمل استانداری ، سازمان برنامهوبودجه در خصوص ارائه خدمات از طریق میز خدمت (حضوری و الکترونیکی ) بهمنظور جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانهای اداری دستگاههای اجرایی ، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی و مفسدهآمیز و در راستای اجرای حقوق شهروندی و همچنین تسهیل در امورات شهروندان شریف حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی میز خدمت حضوری برای ارائه خدمات به اربابرجوع اقدام نموده است .
وى ادامه داد : در تلاشيم در آینده اى نزديك نسبت به ارائه خدمات از طریق الکترونیکی نيز اقدام نماييم .
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ادامه افزود : در ابتداى مرداد ماه سال جارى كليه خدمات به اربابرجوع از این طریق میز خدمت حضوری انجام میپذیرد هرچند كه قبلاً نیز چنین میزی در نظام اداری تعریف و وجود داشت که مسئول مربوطه صرفاً وظایف راهنمایی و اطلاعات حضور و محل کار کارکنان به اربابرجوع را انجام میداد .
وى تصريح كرد : درحال حاضر استقرار میز خدمت تحت هیچ شرایطی تشریفاتی نبوده و برای ارائه خدمات مستقر گردیده است .
باقرى فرد با بيان اينكه : مسؤول میزخدمت حضوری فردی شایسته ، مورد اعتماد و آشنا به حقوق شهروندی میباشد ، افزود : میز خدمت ، پل ارتباطی اربابرجوع با این اداره کل می باشد و میز مذکور طیف وسیعی از خدمات را در بر خواهد داشت.
وى در پايان خاطر نشان كرد : شهروندان گرامی میتوانند فقط از طریق میز خدمت حضوری با اداره کل ارتباط داشته باشند و در قبال درخواست ، تقاضای ارائه خدمات ، دریافت رسید نموده و موضوع مورد درخواست خود را پیگیری نمایند . در صورت ارائه پیشنهاد ، انتقاد ، راهکار راهبردی و یا عدم ارائه خدمت با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مکاتبه و یا با شماره ۵۲۲۴۱۱۶۰ – داخلی ۲۸۲۱ تماس حاصل فرمایند .
خسته نباشی
یه میز خدمت هم واسه لامرد بزار ید
معاونت اداره راه و شهرسازی