لارستانی ها برای رسیدن به مشهدمقدس ۴ گزینه را پیش رو دارند. به گزارش میلاد لارستان، با بهرهبرداری از آبنمای درز و سایبام دسترسی مردم لارستان به ایستگاه راه آهن…
لارستانی ها برای رسیدن به مشهدمقدس ۴ گزینه را پیش رو دارند.
به گزارش میلاد لارستان، با بهرهبرداری از آبنمای درز و سایبام دسترسی مردم لارستان به ایستگاه راه آهن سراسری کشور میسر و فاصله لارستان تا ایستگاه راه آهن زاهد محمود ۱۷۰ کیلومتر – لار تا حاجی آباد هرمزگان ۲۱۰ کیلومتر – لار تا سیرجان ۳۳۰ کیلومتر – لار تا کرمان ۴۵۰ کیلومتر میشود.
یکی دیگر از ویژگی های بارز این پروژه کاهش ۳۰۰ کیلومتری لارستان به مشهد مقدس است که تا کنون مردم لارستان برای رفتن به مشهد مقدس سه گزینه پیش رو داشتند اولین مسیر راه ارتباطی لار- شیراز –یزد – مشهد به طول ۱۷۰۰ کیلومتر ، مسیر دوم لار – شیراز – تهران – سمنان – مشهد مقدس به طول ۲۱۶۸ کیلومتر و مسیر سوم لار – شیراز – تهران – ساری – مشهد که به راه شمال معروف است به طول ۲۸۲۶ کیلومتر و مسیر جدید لار – درز و سایبان – حاجی آباد بندر – سیرجان –کرمان – مشهد به طول ۱۴۰۰ کیلومتر است که کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر را به همراه دارد و تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف سوخت و زمان خواهد داشت .
دست اداره کل درد نکنه ،ولي مسير بسمت درز واقعا افتضاحه ،يه چهار پنج کيلومتر قسمت هرمزگان خاکيه ،جاده درز تو خيلي از قسمتهاش نياز به روکش اسغالت داره،پمپ بنزين درستي نداره
با توجه به نزدیکی مسیر درز و سایبان به مرکز و شرق کشور و تغییر مسیر تردد به این طرف سرمایه گذاری در زمینه امکانات رفاهی ضروری به نظر می رسد و بخش خصوصی می تواند در این زمینه مشارکت نماید زمینه در این منطقه کاملا فراهم است وجود یک یا دو پمپ بنرین و یا گاز مجهز و رستوران لازم است
سرمایه گذاری در این قسمت هم باعث اشتغال می شود و هم آبادانی و رونق منطقه می شود
اصلا این مسیر کوتاه رو به کسی توصیه نکنید اولا هیچ امنیتی نداره دوما جاده روشنایی به هیچ عنوان نداره سوم غیر خودتان ماشین دیگری تردد نمیکنه چنانچه ماشین خراب بشه کسی نیست که به فریادتان برسه آسفالت هم که با جاده خاکی هیچ فرفی نداره من چند رور قبل از این جاده اومدم اونم بلد نبودم از طربق نرم افرار نشان آمدم از پاسگاه سوال کردم گفت چطور جرات کردی از این جاده نا ایمن تردد کنی