در پی انتشار و معرفی سامانه درخواست از وزیر راه وشهرسازی که صبح امروز در خروجی میلاد لارستان قرار گرفت(اینجا)، برخی مخاطبین محترم پیشنهاد ارائه متن واحد را مطرح نمودند….
در پی انتشار و معرفی سامانه درخواست از وزیر راه وشهرسازی که صبح امروز در خروجی میلاد لارستان قرار گرفت(اینجا)، برخی مخاطبین محترم پیشنهاد ارائه متن واحد را مطرح نمودند. طی بررسی صورت گرفته توسط تیم تحریریه و همچنین بررسی میزان کلمات و حروف قابل پذیرش توسط سامانه درخواست و سوال از وزیر راه و شهرسازی، نهایتا متنی کوتاه در حد امکان دریافت سامانه تهیه گردید که به شرح زیر است.
سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی به عنوان یکی از مسیرهای ارائه درخواست های مردمی به آدرس زیر می باشد.
متن پیشنهادی زیر نیز به علت محدودیت تعداد حروف در سامانه درخواست از وزیر به قرار زیر است. مخاطبان محترم می توانند به منظور وحدت رویه همین متن را کپی نموده و در درخواست از وزیر راه و شهرسازی استفاده نمایند. در صورت اضافه نمودن کلمات دیگر ممکن است کل متن توسط سامانه دریافت نگردد. طومار مجازی زیر را خواهشا منتشر نمایید.
دوبانده نمودن مسير لار – جهرم و لار-بندرعباس در آتش بيكسي ميسوزد. این جاده ترانزیتی جزء ۱۰ جاده حادثه خیز کشور می باشد.چند روز پیش در همین جاده بر اثر تصادف ۵ نفر جان خود را از دست داده و در تصادفی دیگر۴نفر در آتش سوختند.
کل مسیر تک بانده در محور جهرم-لار و لار-بندرعباس ۲۲۵ کیلومتر است و با برآوردی معقول با کمتر از ۴۰۰ میلیارد تومان کل مسیر جهرم لار و لار تا بندرعباس دوبانده خواهد شد. آقای وزیر؛ دستور پیگیری دیگر بس است؛ خواهشا امر به تخصیص بودجه فرمایید.
دوبانده نمودن مسير لار – جهرم و لار-بندرعباس در آتش بيكسي ميسوزد. این جاده ترانزیتی جزء ۱۰ جاده حادثه خیز کشور می باشد.چند روز پیش در همین جاده بر اثر تصادف ۵ نفر جان خود را از دست داده و در تصادفی دیگر۴نفر در آتش سوختند.
کل مسیر تک بانده در محور جهرم-لار و لار-بندرعباس ۲۲۵ کیلومتر است و با برآوردی معقول با کمتر از ۴۰۰ میلیارد تومان کل مسیر جهرم لار و لار تا بندرعباس دوبانده خواهد شد. آقای وزیر؛ دستور پیگیری دیگر بس است؛ خواهشا امر به تخصیص بودجه فرمایید.
احسنت، و تشكر از سايت ميلاد لارستان بابت اين اقدام به جا و شايسته
باسلام ارتقائ جاده جهرم لار بندرعباس به راه اصلی چهارخطه مورد درخواست است.
درحال حاضراین جاده راه اصلی دوخطه است که یک باندر فت و یک باندبرگشت دارد