با اجرای طرح تحول دیجیتال و حذف قبوض کاغذی برق تاکنون ۹۷ درصد از مشترکین موفق به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه ۳۰۰۰۷۴۱۲۱ جهت دریافت قبوض برق پیامکی…
با اجرای طرح تحول دیجیتال و حذف قبوض کاغذی برق تاکنون ۹۷ درصد از مشترکین موفق به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه ۳۰۰۰۷۴۱۲۱ جهت دریافت قبوض برق پیامکی شده اند.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان و به نقل از مدیر توزیع نیروی برق شهرستان، با اجرای طرح تحول دیجیتال و حذف قبوض کاغذی برق تاکنون ۹۷ درصد از مشترکین موفق به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه ۳۰۰۰۷۴۱۲۱ جهت دریافت قبوض برق پیامکی شده اند.
دامن کشان، با اعلام این خبر افزود: با شروع این طرح در سطح شهرستان سعی کرده ایم از همه ظرفیت ها به منظور جمع آوری شماره تلفن همراه مشترکین در سامانه پیامکی شرکت توزیع برق فارس استفاده نمائیم. اما متاسفانه هنوز تعدادی از مشترکین ما به دلیل مشغله کاری یا عدم اطلاع از مزایای این طرح، موفق به اعلام یا ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه ۳۰۰۰۷۴۱۲۱ نشده اند. وی در ادامه افزود: باتوجه به گذشت ۳ ماه از اجرای این طرح ملی در سطح شهرستان لارستان، آن دسته از مشترکینی که تاکنون موفق به دریافت قبوض پیامکی از طریق تلفن همراه خود نشده اند می توانند در هر ساعت از شبانه روز با ارسال کد ۱۳ رقمی شناسه قبض از طریق تلفن همراه، ضمن اعلام و ثبت شماره تلفن خود در سامانه، از آخرین وضعیت بدهی خود مطلع گردند.
مدیر برق شهرستان لار، با اشاره به برخی از مزایای طرح ملی تحول دیجیتال در سطح وزارت نیرو اظهار داشت مشترکینی که در مجتمع های تجاری یا مسکونی یا واحد های مسکن مهر دارای انشعاب برق می باشند درصورت عدم اطلاع از شناسه قبض خود می توانند با مراجعه به واحد مشترکین مدیریت برق شهرستان یا بخش های تابعه با اعلام شماره اشتراک خود که روی کنتور نصب می باشد به صورت همزمان علاوه بر ثبت شماره تلفن از شناسه قبض و آخرین وضعیت انشعاب اطلاعات لازم را کسب نمایند.
دامن کشان، ضمن تشویق مشترکین به استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های معرفی شده پرداخت قبوض پیامکی عنوان کرد باتوجه به درخواست مشترکین در متن قبوض پیامکی آدرس محل اشتراک نیز اخیراً اضافه گردیده، لذا مشترکینی که به هردلیل پیامک دریافت نمی کنند توجه داشته باشند احتمال حذف و جمع آوری انشعابات فاقد پرداختی وجود داشته لذا از همه همشهریان و مشترکین عزیز خواهشمند است این موضوع را به دوستان و خویشاوندان و … اطلاع رسانی نمایند.
وی در پایان گفت: از طریق استان در صدد راه اندازی سامانه تلفن گویا ۱۵۲۱ هستیم تا بتوانم در راستای رفاه مشترکین خدمات غیر حضوری خود را توسعه دهیم.
س- ۲۱۰