جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 43

دستگیری دو سارق سابقه دار در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان…

فرمانده انتظامی لارستان از کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به کشف اموال مسروقه در لارستان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس، موفق شدند در این خصوص ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها اموال مسروقه شامل ۶ دستگاه کولر گازی، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه آبگرمکن، ۲ دستگاه دریل و سنگ فرز، ۲ دستکاه محافظ برق شهری، تعدادی آچارآلات ساختمانی، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری و یک دستگاه کامپیوتر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین