جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اندر حكايت جوسازي همكاري 25 ساله ايران و چين

هنوز نطفه تفاهم ۲۵ ساله ايران و چين منعقد نشده بود كه فضاهاي مجازي شروع به جوسازي كردند و دشمنان قسم‌خورده ايران اسلامي از جمله عربستان، آمريكا، اسرائيل و… فرياد…

هنوز نطفه تفاهم ۲۵ ساله ايران و چين منعقد نشده بود كه فضاهاي مجازي شروع به جوسازي كردند و دشمنان قسم‌خورده ايران اسلامي از جمله عربستان، آمريكا، اسرائيل و… فرياد وا ايرانا سر دادند كه قرارداد تركمانچاي تكرار مي‌شود و گردانندگان فضاي مجازي هم تقاضاي نشر خبر ساخته شده خود مبني بر واگذاري جزيره كيش به چين و… نمودند تا به وسيله احساسات پاك مردم جوّي پرخطر بسازند و كار خويش را پيش ببرند و مثلاً با سقوط دولت، آشوب را به خيابان‌ها بكشند و… غافل از اين كه مردم ايران امروز با مردم عهد قاجار قابل مقايسه نيستند و رهبري بيدار ايران اسلامي كه خداوند عمر آن حضرت را به بلنداي آفتاب طولاني فرمايد، مرزباني حماسه جاويد ايران اسلامي را عهده دارند.

اما آمريكا به زعم خويش يقين دارد كه عوامل نفوذي‌اش در ايران اسلامي، عراق، و ساير كشورهاي گروه مقاومت و در يك كلمه عوامل نفوذي‌اش در خاورميانه هميشه براي به هم ريختن نقشه‌هايي كه منافع آمريكا را به خطر مي‌اندازد آمادگي دارند و با تسهيلات و تسليحاتي كه توسط كشورهاي مرتجع وابسته به آمريكا تحت اختيار اين عوامل قرار مي‌گيرد كماكمان «عِرض خود مي‌برند و زحمت ما مي‌دارند» شنيده‌اند كه ايران مي‌خواهد يك قرارداد دراز مدت با چين منعقد كند، از واگذاري جزيره كيش تا … را مطرح مي‌كنند، غافل از اين كه اين مسائل نقشه‌هاي دشمن دون براي به هم زدن منافع طرفين است.

رسانه صهيونيستي علناً اعلام نمود توافق ايران و چين خبر بد براي اسرائيل است. طبعاً اين نه تنها خبر بد، براي اسرائيل بلكه براي آمريكا هم خبر بد هست زيرا ديگر فشارهاي بي‌رويه نمي‌توانند ادامه دهند.

جروز الم پست نوشت: اين توافق تا حد زيادي فشار حداكثري آمريكا عليه ايران را خنثي خواهد كرد. iبايد بيدار بود و از خطراتي كه در بعضي كشورهاي همسايه به وجود آورده‌اند اجتناب نمود و خطر را متوجه بود. انتخابات رياست جمهوري و شوراها نزديك مي‌شود مراقب باشيم دشمن سوء استفاده نكند در اين باره در آينده نكاتي به علاقه‌مندان تقديم خواهيم كرد.

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین