سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 35

کاهش 30درصدی خاموشی های با برنامه برق لارستان

در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۴ عملکرد پیمانکاران خط گرم منجر به جلوگیری از تعداد ۲۳ مورد خاموشی با برنامه گردیده است .

مدیر توزیع نیروی برق لارستان از کاهش ۳۱٫۱ درصدی میزان خاموشی های با برنامه طی ۹ ماهه ابتدای سال ۹۴ در مدیریت برق لارستان خبر داد . به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای لارستان، مهندس دامن کشان  طی سخنانی اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان فارس در راستای سیاست های شرکت توانیر به منظور بهبود شاخص های قابلیت اطمینان، افزایش رضایت مشترکین و مصرف کنندگان برق و ارتقاء بهره وری از سال ۱۳۹۲ ایده فعال سازی گروه های خط گرم (فرمان از راه نزدیک) را با رویکرد کارآفرینی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در برنامه اجرایی خود قرار داد که مدیریت برق لارستان نیز در همین راستا در سال ۹۳ بعنوان یکی از ۱۱ شهرستان در استان فارس موفق به راه اندازی اکیپ خط گرم گردید.

وی افزود: پس از بررسی و تحلیل روش های مختلف از جمله سرمایه گذاری جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات خط گرم با هزینه شرکت ، استفاده از توان بخش خصوصی و اجاره نمودن تجهیزات پیمانکار براساس پرداخت ، وقت مزدی و شیوه های مختلف دیگر و در نظر گرفتن فواید و تبعات هر یک از روش ها ، می توان شیوه ای نوین با رویکرد کارآفرینی و با کمترین هزینه را اتخاذ نمود .

دامن کشان تصریح کرد : فعالیت هایی که کارفرمای آن متقاضیان پروژه های برقرسانی به مراکز صنعتی و چاه های کشاورزی هستند و نیاز به کار در محدوده شبکه فشار متوسط دارند، با پرداخت هزینه توسط متقاضی به پیمانکار توسط گروه خط گرم انجام می پذیرد و از آنجا که این هزینه درصد بسیار نا چیزی از سرمایه گذاری متقاضی می باشد و از سوی دیگر باعث تسریع در زمان وصل انشعاب به شبکه نیز می شود ، با استقبال خوبی از سوی متقاضیان روبروی شده است .

وی خاطر نشان کرد : در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۴ عملکرد پیمانکاران خط گرم منجر به جلوگیری از تعداد ۲۳ مورد خاموشی با برنامه گردیده است .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین