پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آتش‌سوزي‌های اخیر اتفاقي يا بازی در پازل دشمن

هميشه در ايام تابستان و جمع آوري محصولات بويژه گندم و جو، برخي به آتش زدن باقيمانده‌ها مي‌پردازند كه گاهي اين آتش اندك منجر به آتش سوزي‌هاي سنگين و سهمگين…

هميشه در ايام تابستان و جمع آوري محصولات بويژه گندم و جو، برخي به آتش زدن باقيمانده‌ها مي‌پردازند كه گاهي اين آتش اندك منجر به آتش سوزي‌هاي سنگين و سهمگين مي‌شود و مشكلاتي براي جامعه به بار مي‌آورد.

تا اينجا طبيعي است و قابل قبول، هرچند اگر طبق روال گذشته براي خوردن باقيمانده ساقه‌ها از دام‌هاي مختلف استفاده شود شايد نتيجه مطلوب‌تري داشته باشد ولي به هر حال اين مسأله‌اي است كه بايد كارشناسان بر آن نظر دهند و نظر دادن ما شايد نادرست باشد.

اما آنچه امسال مشاهده مي‌كنيم، قضيه از اين بالاتر و جريان از اين گسترده‌تر است. از بين بردن مراتع در بعضي شهرستان‌ها و استان‌ها و نابود كردن علوفه دامي چندين مدت كاري است نادرست، شيطنت‌آميز و خطرناك كه پيگيري مسئولين مربوطه و دستگيري شيطان صفتان را ضروري مي‌سازد.

لازم به ذكر است آتش‌سوزي كه بر اثر صاعقه و رعد و برق بوجود مي‌آيد از اين جريان مستثني است و آنها به هيچ وجه مورد نظر نيست، بعلاوه آنهايي كه بدون هيچ حب و بغضي بلكه نادانسته دنباله آتش را رها مي‌كنند هرچند كار ناشايستي انجام داده‌اند ولي آنها هم مورد نظر نيستند، بلكه مقصود، آتش‌سوزي‌هايي است كه ايجاد كنندگان در پازل دشمنان انقلاب و مردم جا مي‌گيرند.

مشابه آن در اصفهان ۲۰۰ قبضه اسلحه جنگي خطرناك كشف مي‌شود كه آن هم قطعه‌اي از اين پازل وحشتناك آينده است و بايد بيدار بود و اجازه اينگونه اعمال ناجوانمردانه را نداد و اين شيطنت‌ها را در نطفه خفه كرد.

بديهي است شناسايي اينگونه افراد و تشخيص هريك از ديگري كار آساني نيست ولي خيلي مواقع «رنگ رخساره نشان مي‌دهد از سرّ ضمير»

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین