سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 38

تقدیر از کارکنان آموزشکده فنی لارستان

به مناسبت ششم مرداد ماه، «روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای »جمعی از اساتید آموزشکده فنی به نمایندگی از سایر اساتید در آموزشکده حضور یافتند. به گزارش میلادلارستان…

به مناسبت ششم مرداد ماه، «روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای »جمعی از اساتید آموزشکده فنی به نمایندگی از سایر اساتید در آموزشکده حضور یافتند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی آموزشکده فنی لارستان، اساتید فهیم و قدر شناس آموزشکده بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده در جمع کارکنان حضور یافتند و ضمن عرض تبریک هفته ملی مهارت و تقدیم هدایا، از کارکنان به واسطه تعامل و همکاری و فعالیت های سازنده ی آنان در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه تجلیل نمودند .

در ادامه، یادگاری فرد ریاست آموزشکده ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و هفته ملی مهارت، این حرکت اساتید را بخصوص در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و همکاری صد درصدی آنان با دانشگاه در ارائه آموزش های مجازی، نشان از درک و فهم بالای اساتید و توجه آنان به اهمیت آموزش های مهارت محور دانستند.

در پایان از استاد پیش بین، جهت همکاری و ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و آموزش های مجازی ،توسط اساتید حاضر در جلسه با اهدا هدیه، تقدیر بعمل آمد.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین