سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بررسی رفع مشکلات اراضی بخش بیرم با حضور 2 مدیرکل

جلسه رفع موانع و مشکلات اراضی روستاهای بخش بیرم برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، جلسه رفع موانع و…

جلسه رفع موانع و مشکلات اراضی روستاهای بخش بیرم برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، جلسه رفع موانع و مشکلات اراضی روستاهای بخش بیرم با حضور باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ، رییس دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های لارستان ، خنج ، گراش و اوز در لارستان ، مقیمی رییس شورای شهرستان ، بخشدار و دهیاران بخش بیرم و معاونین اداره کل راه و شهرسازی لارستان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، در ابتدای جلسه اظهار داشت:سیاست کلی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در جهت تولید مسکن روستایی به شکلی است که اگر  زمین مالکی یا دولتی وجود دارد و یا نیاز به تغییر کاربری و الحاق دارد را در جهت رفع نیاز های مردم حل و فصل نماییم.

وی با بیان اینکه در بخش بیرم با توجه به مشکلات مردم و اختلافات محلی و حقوقی در اراضی بیرم این موضوع احساس نیاز بیشتری شده بود ، افزود : ما آمادگی این را داریم که اراضی در محدوده ی روستا را در اختیار بنیاد مسکن و دهیاری قرار بدهیم تا مشکلات جوانان و مردم روستا در این خصوص مرتفع گردد .

باقری فرد، در ادامه تعامل و همکاری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در پیگیری و حل و فصل این موضوع را ستودنی دانست و افزود : پس از بازنگری طرح هادی روستایی و یا ارائه ی طرح توسعه ی آتی روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب شهرستان لارستان ، کلیه ی اراضی مورد نیاز متعلق به اداره کل راه و شهرسازی لارستان به بنیاد مسکن واگذار خواهد شد و متعاقبا در اختیار دهیاری و مردم روستا قرار خواهد گرفت .

در ادامه ی این جلسه، دهیاران بخش بیرم مشکلات موجود را تشیریح  و به بیان نظرات و راهکارهای خود برای حل این موضوع پرداختند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین