چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

جای خالی پروازهای قطر و مسقط در برنامه پروازی فرودگاه لارستان

با توجه به از سر گیری برخی پروازهای خارجی از فرودگاههای ایران، انتظار می رود با پیگری مسئولان، پروازهای سابق فرودگاه لارستان به مقاصد کشورهای خارجی بار دیگر برقرار شود….

با توجه به از سر گیری برخی پروازهای خارجی از فرودگاههای ایران، انتظار می رود با پیگری مسئولان، پروازهای سابق فرودگاه لارستان به مقاصد کشورهای خارجی بار دیگر برقرار شود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، پس از آغاز شیوع هجومی کرونا و توقف بسیاری از فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی از جمله لغو پروازهای داخلی و به ویژه خارجی، تعداد زیادی از پروازهای فرودگاه لارستان نیز لغو شد.

خوشبختانه طی روزهای اخیر اخبار خوبی در برقراری مجدد پروازها در مقاصد داخلی و خارجی از فرودگاه لارستان به ویژه به مقصد کشور امارات به گوش می رسد.

تعدادی از شهروندان ساکن یا شاغل در کشورهایی نظیر کویت، قطر و عمان، خواستار برقراری مجدد پروازهای لغو شده در این مسیرها هستند. چراکه بنا به اخبار، این پروازها از سایر شهرها شروع شده و با توجه به حضور جمع کثیری از همشهریان در کشورهای خارجی، اما در فرودگاه لارستان هنوز این امر عملی نشده است.

هرچند که بنا به اعلام کشور کویت، تا اطلاع ثانوی پروازی از سمت ایران به این کشور صورت نمی گیرد، اما لازم است پیگیری های لازم توسط مسئولان برای برقراری پروازها به مقاصد قطر و عمان از فرودگاه لار انجام شود تا مردم جنوب کشور، فارس و لارستان با سهولت بتوانند به این کشورها تردد کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین