پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رقابت 1000 داوطلب کارشناسی ارشد در لارستان

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی…

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۹ برای پنجمین بار متوالی به میزبانی این دانشگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صبح امروز پنجشنبه ۱۶ مرداد آغاز شده و تا شنبه ۱۸ مرداد ادامه دارد که در این آزمون ۱۰۰۰ داوطلب شامل ۴۱۷ متقاضی زن و ۵۸۳ متقاضی مرد در ۸۱ رشته تحصیلی به رقابت خواهند پرداخت.

گندزدائی و ضدعفونی کردن حوزه ها ، رعایت فاصله اجتماعی در هنگام ورود به حوزه، الزام به استفاده از ماسک و قرار داشتن دستگاه ضدعفونی دست و وسایل همراه داوطلبان ، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، استقرار کارشناس بهداشت در طول آزمون از جمله موارد مهم انجام شده است.

شایان ذکر است در آزمون دکتری سال ۹۹ نیز حوزه دانشگاه دولتی لار از لحاظ رعایت نکات بهداشتی جزء ۵۰ حوزه برتر کشوری در میان بیش از ۵۰۰ حوزه آزمون قرار گرفت و امیدواریم در این آزمون نیز به همین منوال ادامه یابد.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین