جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پست جدید احمدی استاندار سابق فارس

احمدی استاندار سابق فارس سفیر جدید ایران در ترکمنستان شد. سید محمد احمدی مشاور بین الملل وزیر کشور به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ترکمنستان معرفی شد. به…

احمدی استاندار سابق فارس سفیر جدید ایران در ترکمنستان شد. سید محمد احمدی مشاور بین الملل وزیر کشور به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری

ترکمنستان معرفی شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب پرس دکتر سید محمد احمدی به عنوان سفیر ایران در ترکمنستان راهی عشق آباد پایتخت این کشور می شود تا به جای آقای هاشمی گلپایگانی فعالیت خود را در این کشور آغاز کند.

احمدی که دارای دکترای بین الملل است و از مدیران وزارت امور خارجه محسوب می شود در سابقه خود سرپرستی سفارت ایران در بحرین، استاندار ایلام، استاندار فارس و مشاور بین الملل وزیر کشور را دارد.

سفیر جدید ایران در عشق آباد در گفت و گو با خبرنگاران بر لزوم گسترش روابط با همسایگان در همه زمینه ها تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید گسترش و تعمیق روابط با همسایگان است. وی ادامه داد: عمق استراتژیک سیاست خارجی ما با کشورهای همسایه است و این مهم باید مدنظر واقع شود و ما نیز در طول سالهای پس از انقلاب نشان داده ایم که روابط با همسایگان جزء اولویت های ما بوده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین