سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37

جعفرپور: پروژه راه آهن لارستان 5400 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی که جهت ارائه گزارش عملکرد ۲۰ ماهه خود در جمع مردم شهر…

به گزارش میلاد لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی که جهت ارائه گزارش عملکرد ۲۰ ماهه خود در جمع مردم شهر لار سخنرانی می کرد، گفت: جهت اجرای پروژه راه آهن بندرعباس – لارستان – شیراز، نیاز به ۵۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه است.

وی ابراز داشت: ما بدنبال سرمایه گذار مناسب جهت احداث این پروژه هستیم چرا که این مهم نیاز به سرمایه کلان دارد و به عبارتی به ازای هر کیلومتر راه آهن – اعم از: ریل گذاری، برق رسانی، احداث ایستگاه و… – ۳ میلیون دلار – قریب به ۹ میلیارد تومان – هزینه دربردارد.

نماینده مردم لارستان در مجلس افزود: با توجه به طول ۶۰۰ کیلومتری این پروژه، احداث راه آهن شیراز – لارستان – بندرعباس به ۵۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است.

 او ادامه داد: با توجه به تعهد ۱۵ درصدی دولت در مشارکت در این طرح ملی، ۸۵ درصد مابقی باید از سوی یک سرمایه گذار خصوصی تأمین گردد و به همین دلیل ما درصددیم تا با رایزنی با چند شرکت سرمایه گذار داخلی و خارجی، بودجه مورد نیاز انجام این کار بزرگ را فراهم آوریم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین