چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دولت هیچ برنامه ای برای ایجاد استان جدید ندارد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شورای محترم نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد سال آینده موافقت کرده و انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود….

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شورای محترم نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد سال آینده موافقت کرده و انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در نشست خبری صبح امروز با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتخابات قابل قبول و باشکوهی هم در ماه جاری و هم به‌خصوص در انتخابات ۱۴۰۰ را شاهد باشیم.

وی افزود: اصلاح انتخابات ضرورت است و ورودی انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار باز است و لذا هرکسی می‌تواند به خود اجازه دهد و بیایید ثبت‌نام کند. هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی باید اصلاحاتی صورت بگیرد که در این زمینه شورای نگهبان هم باید نظر بدهد.

معاون سیاسی وزارت کشور ادامه داد: البته کمیسیون شوراها نیز به این مسئله ورود کرده و امیدوارم به انتخابات برسد. ما دنبال لایحه جامع انتخابات بودیم که متأسفانه در مجلس دهم ماند و به آن عمل نشد که آن لایحه می‌توانست بخشی از مشکلات را حل کند.

عرف درباره زمان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ بیان کرد: ما دو زمان را برای انتخابات ۱۴۰۰به شورای نگهبان اعلام کردیم که ۲۱ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بود و شورای محترم نگهبان با ۲۸ خرداد موافقت کرده و انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

عرف درباره تقسیمات کشوری، اظهار داشت: دولت هیچ برنامه ای برای ایجاد استان جدید ندارد. در بحث تقسیمات کشوری در مجموع ۳۱ استان، ۴۵۰ شهرستان، یک هزار و ۱۰۴ بخش، یک هزار و ۳۶۱ شهر و ۲ هزار و ۶۳۹ دهستان در کشور فعال است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دولت هیچ برنامه ای برای ایجاد استان جدید ندارد”

  1. لارستانی اصیل گفت:

    تشکیل استان جدید که قطعا مطرح نیست در حال حاضر به سبب مشکلات اقتصادی تقسیمات در سطح شهرستان ها هم تا اخر این دولت ممنوع شده است خیال منطقه ما از بابت تقسیمات کشوری راحت باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین