جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
معاون هلال احمر کشور

زیرساختهای هلال احمر لارستان مناسب نیست

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی که از برخی پایگاه‌های امداد و نجات و انبارهای موجود جمعیت هلال احمر…

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی که از برخی پایگاه‌های امداد و نجات و انبارهای موجود جمعیت هلال احمر لارستان و شهرهای جنوبی استان فارس انجام شد، زیرساخت‌ها به هیچ وجه مناسب نبود و این کمبودها بدون تردید، هلال احمر منطقه را در مواقع بروز بحران‌ها و حوادث در امر خدمات رسانی به مردم با چالش مواجه می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، فرید مرادیان در دیدار با معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، بیان کرد: مصوبه هیات دولت برای کمک به تامین اعتبار این ۹۰۰ خودرو با تلاش و پیگیری رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گرفته شده و این خودروها تا پایان سال ۹۹ در اختیار این جمعیت قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: این خودروها به فراخور نیاز و متناسب با شرایط هر منطقه در اختیار استان‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف کشور قرار می‌گیرد.

مرادیان افزود: هر یک از این خودروها دارای بیش از ۶۰ قلم تجهیزات امداد و نجات و امکانات به روز درمانی و امدادی برای مصدومان در مواقع بروز حوادث به ویژه در امدادرسانی جاده‌ای، کوهستان و زلزله هستنند.

این مقام مسوول، با اشاره به شرایط خاص منطقه جنوب استان فارس و زلزله خیز بودن بسیاری از مناطق این خطه گفت: بدون شک یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر توجه ویژه به چنین مناطق پُر خطر از جمله در مواقع بروز زلزله هست که می‌توان با مشارکت خیران و نیک‌اندیشان منطقه، مسوولان استانی و این جمعیت، نیازها و کمبودهای موجود را برطرف کرد.

مرادیان ادامه داد: با توجه به بازدیدهای میدانی که از برخی پایگاه‌های امداد و نجات و انبارهای موجود جمعیت هلال احمر لارستان و شهرهای جنوبی استان فارس انجام شد، زیرساخت‌ها به هیچ وجه مناسب نبود و این کمبودها بدون تردید، هلال احمر منطقه را در مواقع بروز بحران‌ها و حوادث در امر خدمات رسانی به مردم با چالش مواجه می‌کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین