یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کسب چهار عنوان کشور توسط تیم آفرود لارستان

میلاد لارستان: معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: چهار ورزشکار لارستانی در مسابقات اتوموبیلرانی آفرود قهرمانی کشور پیروزی های بدست آوردند. به گزارش میلاد لارستان داود عسکرپور در…

میلاد لارستان: معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: چهار ورزشکار لارستانی در مسابقات اتوموبیلرانی آفرود قهرمانی کشور پیروزی های بدست آوردند.

به گزارش میلاد لارستان داود عسکرپور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در کلاس چهار سیلندر کاربراتور سعید کمالیان از لارستان قهرمان شد و حسن کامکار از شیراز و اسماعیل حسن شاهی از ارسنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی عنوان داشت: در کلاس شش سیلندر کاربراتور نیز محمدصادق پیمان فرد از لارستان بر سکوی نخست ایستاد. علی اکبر دبیری از لارستان دوم شد و علیرضا نعمتی از قزوین و افراسیاب درویش بیگی از لارستان مشترکا سوم شدند.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان بیان کرد: استان فارس در این دوره از پیکارها با کسب شش مقام برتر، بیشترین جوایز مسابقات را از آن خود کرد.

عسکرپورافزود: افشین محمدی نیز به نمایندگی تیم آفرود منطقه آزاد قشم، جام اخلاق را به خانه برد.

وی ادامه داد:هفتمین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور همزمان با بهره برداری پیست سافاری قشم پنجشنبه ۲۴ دی با شرکت ۴۰ خودرو و ۸۰ ورزشکار از استان های تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، همدان، البرز، هرمزگان، کردستان و شهرستان قشم در جزیره هفتگانه خلیج فارس برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین