شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

رزمایش بزرگ فاطمیون در لارستان برگزار خواهد شد

میلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزراری رزمایش بزرگ فاطمیون با حضور بسیجیان گردانهای بیت المقدس لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان…

میلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزراری رزمایش بزرگ فاطمیون با حضور بسیجیان گردانهای بیت المقدس لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان در مصاحبه با تنویر از برگزاری رزمایش بزرگ فاطمیون با حضور بسیجیان گردانهای بیت المقدس  در روزهای پنج شنبه و جمعه،اول و دوم بهمن ماه در منطقه عمومی لارستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر هدف از اجرای این رزمایش را حفظ انسجام و ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان برای اجرای ماموریت های تاکتیکی و عملیات های رزمی مختلف دانست.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در ادامه خاطرنشان کرد: در این رزمایش دو روزه، بسیجیان گردانهای بیت المقدس لارستان مواردی چون مقابله با ناآرامیهای داخلی،تامین جاده،پدافند غیرعامل،آموزش تخصصی سلاح،حرکت درشب و عملیات کمین و ضد کمین و… را فرا گرفته و به صورت عملی به اجرای آنها خواهند پرداخت و گوشه ای از اقتدار و آمادگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین