یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برون سپاری خدمات پستی از لارستان به کل کشور تعمیم یافت

میلاد لارستان: رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه طرح برون سپاری خدمات پستی از لارستان کلید خورد و پس از آن به سراسر کشور تعمیم داده شد، گفت:…

میلاد لارستان: رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه طرح برون سپاری خدمات پستی از لارستان کلید خورد و پس از آن به سراسر کشور تعمیم داده شد، گفت: در حال حاضر در مجموع کارهای خدماتی ۸۸ سازمان و نهاد در دفاتر خدمات پستی شهرستان لارستان ارائه می شود.

احمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با بیان اینکه طرح برون سپاری خدمات در سطح کشور از سال ۸۹ از لارستان کلید خورده است، افزود: در آن زمان با امضاء تفاهم نامه با ۱۸ نهاد اجرایی و انجام موفق آن یک طرح نو به استان و کشور معرفی شد و در پی آن به تمام نقاط کشور تعمیم داده شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰۰ خدمت برون سپاری بر روی سیستم جامع پستی قرار دارد، اضافه کرد: از جمله این خدمات می توان ثبت نام سوخت موتور پمپ های کشاورزان، صدور حواله الکترونیکی نفت سفید برای امکان تجاری، مذهبی و اداری، صدور و تعویض دفترچه های بیمه سلامت، صدور کارت ملی هوشمند، صدور اسناد مالکیت، امور مالیاتی و غیره نام برد.

رستمی با بیان اینکه در طرح برون سپاری خدمات اداری، ارباب رجوع با یکبار مراجعه به دفاتر روستایی خدمات پستی در محل زندگی خود و ارائه مدارک و مشخصات لازم، اطلاعات و درخواست های متقاضی از طریق فضای مجازی به ادارات مربوطه ارسال می شود، گفت: انجام این کار کمک بسیار زیادی در کاهش تردد بین شهری، کاهش هزینه ها، افزایش امنیت اجتماعی، جلوگیری از شلوغی ادارات، کاهش بروکراسی اداری، کاهش سوء استفاده واسطه ها و دلالان و غیره می شود.

رئیس اداره پست لارستان بیان کرد: کارگروه فرعی دفاتر پیشخوان دولتی شهرستان لارستان پرکارترین و موفق ترین کارگروه در سطح استان فارس هستند که بسیاری از خدمات ارائه شده در این دفاتر به عنوان الگو به شهرستاهای دیگر فارس دیکته می شود.

وی با بیان اینکه در دفاتر پستی لارستان روزانه به طور میانگین کار ثبت نام از ۱۴۰ متقاضی جهت صدور کارت ملی هوشمند انجام می شود، تصریح کرد: در زمینه توزیع کالا برگ نفت از ابتدای سال جاری ۱۴ هزار درخواست صدور کالا برگ صادر شده که ۷ هزار و ۵۰۰ کالا برگ توزیع شده است.

رستمی با اشاره به اینکه با پیگیری های صورت گرفته با نیروی انتظامی لارستان کار مربوط به تشخص هویت در اداره پست مرکزی لارستان در حال انجام است، افزود: به طور میانگین روزانه به ۳۰ نفر از ارباب رجوع در این زمینه خدمت ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ دستگاه انگشت نگاری جهت صدور کارت ملی هوشمند در لارستان وجود دارد، گفت: در صورت موافقت فرماندهی انتظامی لارستان، ما آمادگی لازم برای انجام کار انگشت نگاری الکترونیکی را خواهیم داشت.

رئیس اداره پست لارستان اضافه کرد: در حال حاضر در مجموع کارهای خدماتی ۸۸ سازمان و نهاد در دفاتر خدمات پستی شهرستان لارستان ارائه می شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین