یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تجمیع ، مناسب ترین گزینه

بر اساس اطلاعات رسمی از ۳۵ کاندیدای لارستان ، ۱۲ نفر رد صلاحیت شدند ، ۸ نفر عدم احراز صلاحیت کسب کردند و ۱۵ نفر مورد تایید هیات نظارت قرار…

بر اساس اطلاعات رسمی از ۳۵ کاندیدای لارستان ، ۱۲ نفر رد صلاحیت شدند ، ۸ نفر عدم احراز صلاحیت کسب کردند و ۱۵ نفر مورد تایید هیات نظارت قرار گرفتند که از این تعداد ۳ کاندیداها از خنج ،

۴ کاندیداها از گراش  و ۸ کاندیداها از لارستان می باشند. البته به شرطی که تغییری در این جریان صورت نگیرد و رای زنی هایی که در حال انجام است اصل مساله را تغییر ندهد.

در مطالب گذشته پیرامون تجمیع کاندیداها به ویژه در لارستان نکاتی بیان گردید. اکنون نیز همین درخواست تکرار می نماییم ، زیرا برای تحقق خواسته ها و تعالی و سربلندی منطقه باید حساس بود و با بیداری و دقت و هوشیاری ، مسئولیت پذیر ترین، برنامه دارترین ، فعالترین ، دیندارترین، با بینش ترین و بالاخره در یک کلمه بهترین کاندیدا را روانه بهارستان کرد و مراقب بود اینک که حضرات آقایان ، آقا و آقا مجتبی (رحمهّ ا… علیهما ) در میان ما نیستند از تفرقه و تشتت و تفرق  پرهیز نموده و با وحدت و انسجام گام برداریم .

سزاوار است اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، عقلا و بزرگان و متنفذین قوم و دلسوزان جامعه گرد هم آیند و خدا را در نظر گرفته ، خویشتن را در محضر الهی ببینند ، شرایط یاد شده بالا و شرایط مورد لزوم مجلس را بسنجند و فردی که از همه وارسته تر باشد به مردم معرفی نمایند .

نکته ای که باید به کاندیداهای محترم هم یادآوری نمود اینکه عزیزان بسنجند و با خود و خدای خود خلوت کنند ، اگر احساس کردند که امکان موفقیت و رای آوردنشان کم است و احتمال عدم موفقیت وجود دارد ، پیش از پیش خود را کنار بکشند. نه برای خود هزینه مادی و غیر مادی بتراشند و نه برای مردم هزینه معنوی و فکری و بدانند که مردم ، فداکاری آنان را ارج می نهند.

امید که سخن فوق که جز از روی صمیمیت و دلسوزی نیست مورد پذیرش اکثر عزیزان کاندیداها و هواداران آنها قرار گرفته و آرامش جامعه را فراگیرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین