یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رفع تحریم ها به تنهایی موجب گشایش اقتصادی نمی شود

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه رفع تحریم ها به تنهایی موجب گشایش اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم نخواهد شد، گفت: اجرای برنامه های اقتصاد…

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه رفع تحریم ها به تنهایی موجب گشایش اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم نخواهد شد، گفت: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، مدیریت و برنامه ریزی برای اقتصاد درون زا و غیروابسته به نفت راهکارهای اصلی برای رهایی از مشکلات اقتصادی است.

به گزار میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س) و بیان گوشه ای از زوایای زندگانی این حضرت، اظهار داشت: سرآمد همه امامزادگان در ایران حضرت معصومه(س) است.

وی با اشاره به اینکه پس از ۳۰ ماه مذاکرات سخت و نفس گیر تیم دیپلماسی هسته ای ایران با گروه ۵+۱ در هفته اخیر برجام اجرایی شد، افزود: مقام معظم رهبری از نتیجه گیری مقاومت ملت ایران، عقب نشینی کشورهای مقابل و رفع برخی تحریم های زورگویانه ابراز خرسندی کردند و از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای به ویژه وزیر محترم امور خارجه تشکر کردند.

امام جمعه موقت لارستان با استناد به بخشی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: برای بدست آوردن این دستاوردهای ناشی از مذاکرات هسته ای کشورمان هزینه های سنگینی متحمل شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه برخی ها تصور نکنند که آمریکایی ها به ما لطف کرده اند، خاطر نشان کرد: با تلاش دانشمندان هسته ای، شهادت دانشمندان هسته ای، زحمات تیم مذاکره کننده و مقاومت ملت ایران، آمریکا را مجبور به دادن امتیاز کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها نتوانستند ادعای صلح آمیز نبودن فعالیت های هسته ای ایران را اثبات کنند، ادامه داد: آمریکایی ها مجبور شدند، ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را تأیید کنند و به همین دلیل صداقت کشور ایران برای همه دنیا روشن شد.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر بدعهدی آمریکایی ها، گفت: تنها پس از اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم های مربوط به برنامه هسته ای، دور جدید تحریم ها ۱۱ فرد و شرکت ایرانی به بهانه آزمایش موشک بالستیک آغاز شد.

وی با بیان اینکه تصمیم تحریم مجدد ایران پس از اجرای برجام از سوی کشورهای غربی و آمریکا دارای یک پیام استراتژیک است، افزود: این پیام، پیام بدعهدی آمریکاست.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه اجرای برجام ذره ای دیدگاه ملت ایران نسبت به آمریکا خوشبین نمی کند، ادامه داد: خصومت و دشمنی دولت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران که در مقابل هیچ زورگویی گردن خود را کج نمی کند، خصومت آمریکا نسبت به ما کم نشده است.

وی با تأکید بر هوشیاری نسبت به خدعه ها و نیرنگ های آمریکایی ها برای نفوذ در کشورمان، اضافه کرد: او دشمن است و ما باید هوشیاریمان در مقابل دشمنانمان بالا باشد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه رفع تحریم ها به تنهایی موجب گشایش اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم نخواهد شد، تصریح کرد: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، مدیریت و برنامه ریزی برای اقتصاد درون زا و غیروابسته به نفت راهکارهای اصلی برای رهایی از مشکلات اقتصادی است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری حمله و آتش زدن سفارت عربستان کاری درست برای کشورمان نبود، گفت: این کار برای اسلام عزیز موجب ضرر و زیان شد.

وی خطاب به کسانی که با سیاست های اشتباه آل سعود مثل به شهادت رساندن آیت ا… شیخ نمر مشکل دارند، گفت: احساسات خود را می بایست کنترل کرد و با نشان دادن واکنش منطقی در برابر این سیاست های اشتباه تظاهرات و راهپیمایی کرد.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه همه نهادهای قانونی در کشور محترم هستند، تصریح کرد: اگر بنا به سلیقه یک فرد عملکرد یک نهاد مورد قبول نیست، نباید نسبت به آن نهاد اقدام به تخریب کرد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه روند قانونی پیگیری یک اشتباه از سوی نهادی، اعتراض است، گفت: اگر قرار باشد هر کسی به ظن خود نهادی قانونی را تخریب و تضعیف کند، در جامعه هرج و مرج ایجاد خواهد شد.

وی با تقدیر و تمجید از مردم شهیدپرور و ولایتمدار لارستان برای شرکت در مراسم تشییع و بدرقه شهدای گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: این استقبال شما، نشان از قدرشناسی و بصیرت مردم لارستان است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین