جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آقاي نماينده؛ فعال‌تر گام برداريد

چند روز قبل مبلغ يكصد ميليارد تومان از طرف سازمان برنامه  و بودجه به دو شهرستان لامرد و مهر داده شد و خبرها حكايت از  واگذاري يكصد ميليارد تومان وجه…

چند روز قبل مبلغ يكصد ميليارد تومان از طرف سازمان برنامه  و بودجه به دو شهرستان لامرد و مهر داده شد و خبرها حكايت از  واگذاري يكصد ميليارد تومان وجه براي راه‌هاي غرب استان هرمزگان در نشست مشترك مهندس جباري  با دكتر خادمي معاون وزير راه و دكتر كدخدازاده معاون شركت ساخت و مهندس جعفر پيشه مجري راه پارسيان به لنگه و خمير داشت.

آقاي حسين‌زاده؛ دوبانده كردن راه اصلي شيراز – جهرم – لار – بندرعباس در آتش بي‌كسي مي‌سوزد و فرياد اجسام قطعه قطعه شده و خانواده‌هاي داغدار و مصيبت ديده راه به جايي نمي‌برد ديگران چگونه پول‌هاي قابل توجه را دريافت مي‌كنند؟ شما هم كمر همت ببنديد و با تمهيدات لازم و تدبير كافي، يكي از مشكلات اصلي حوزه انتخابيه‌تان را حل كنيد  و قلب مردم را شادمان نماييد.

اگر اينگونه باشد كه راههاي اصلي را رها و به راههاي دل‌خوش كنك فرعي پرداخته شود، آينده جز اندوه و افسوس چيزي عايد منطقه نخواهد شد.

جاده اصلي شيراز – جهرم – لار – بندرعباس يك جاده ملي و حائز اهميت براي كل منطقه است كه آباداني آن،  آباداني منطقه و رهايي آن تضعيف و درجا زدن كل منطقه را به دنبال دارد. پس بشتابيد و يكي از مهمترين خواسته‌هاي عامه مردم را حل كنيد .

اين جاده به هر حال براي همه مناطق اعم از لار – گراش – خنج – اوز و … مهم، اقتصادي و تأثيرگذار است كه مي‌بايد با سرانگشت تدبير اين گره گشوده شود.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آقاي نماينده؛ فعال‌تر گام برداريد”

  1. پایشگر لاری گفت:

    جناب نویسنده درست می فرمایند اما زوم ایشان روی لامزد ومهر قابل توجه است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین