سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

گرامیداشت روز ملی «غار پاک» توسط غارنوردان لارستانی

برنامه گرامیداشت روز «غار پاک» همزمان در سراسر کشور برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی انجمن غار وغارشناسی لارستان، در دوران همه گیری کووید ۱۹ در…

برنامه گرامیداشت روز «غار پاک» همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی انجمن غار وغارشناسی لارستان، در دوران همه گیری کووید ۱۹ در راستای گرامیداشت روز ملی «غار پاک»، غارنوردان فعال لارستانی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، همگام با دیگر فعالان در سراسر کشور از ورود به غارها جهت قطع کردن زنجیره انتقال ویروس بین خود و غارزیان جلوگیری کرده و به صورت نفرات محدود اقدام به پاک سازی محوطه ورودی غارها نمودند.

شفیعی، مدیر عامل انجمن غار و غارشناسی لارستان، بیان داشت: غارها به مثابه مهم ترین زیستگاه خفاش ها، تنها پرندگان پستاندار در کره زمین و آفت کش های غیر شیمیایی حائز اهمیت بالایی هستند و به نوبه خود، اهمیت غارها و پاکیزه نگه داشتن آنها را به عنوان بخشی از اکوسیستم به ما یادآور می شوند.

شفیعی، در پایان افزود انجمن غار و غارشناسی لارستان با تکیه بر دانسته های علمی زیرنظر فرمانداری ویژه لارستان و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با هدف توسعه گردشگری نهفته لارستان فعالیت می کند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین