شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

راهیابی مصباح الهدی لارستان به جشنواره سراسری ترنم بیداری

میلاد لارستان: مصباح الهدی گروه سرود مصباح الهدی موفق شد بین ۲۷۰۰ اثری که به دبیرخانه جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی ارسال شده بین ۱۶۰ اثر برگزیده قرار…

میلاد لارستان: مصباح الهدی گروه سرود مصباح الهدی موفق شد بین ۲۷۰۰ اثری که به دبیرخانه جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی ارسال شده بین ۱۶۰ اثر برگزیده قرار بگیرد و به این جشنواره راه پیدا کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گروه سرود مصباح الهدی لارستان، این گروه سرود که تنها نماینده استان فارس در این جشنواره میباشد، با اثر “سرزمین آرش” در این جشنواره شرکت خواهد کرد.

این جشنواره از ۳ الی ۷ بهمن ماه در تالار حافظ شیراز با حضور خوانندگان و اساتید برجسته کشوری همچون:علیرضا افتخاری، مجید اخشابی، محمد اصفهانی، استاد جمشید جم، حسین کشتکار، جمشید عزیزخانی، استاد محمد گلریز، اسفندیار قره باغی و ستار سهرابی برگزار میشود.

هادی آزرم، همایون رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، محمد میرزمانی، اسفندیار قره باغی و جمشید جم داوری جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی را عهده دار میباشند.

در این جشنواره از اثرموسیقیایی آیت الله شهید شیخ باقر النمر با صدای استاد محمد گلریز و آهنگسازی داوود ورزیده و چند اثر فاخر دیگر رونمایی خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره را ۵ گروه موسیقی آیینی و ۵ گروه موسیقی ملی، ۲۶ گروه پاپ و ۱۲ گروه قومی و محلی تشکیل میدهند که ۴ ، ۵ و ۶ بهمن ماه با یکدیگر رقابت میکنند و بعد از ظهر روز ششم بهمن ماه اختتامیه این جشنواره برگزار میشود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین