شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز به کار نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب فارس در جهرم

با حضور فرماندار شهرستان جهرم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نمایشگاه کتاب جنوب فارس با یکصد هزار جلد کتاب فعالیت خود را آغاز کرد.

با حضور فرماندار شهرستان جهرم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نمایشگاه کتاب جنوب فارس با یکصد هزار جلد کتاب فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، مهندس صحرائیان در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب جنوب فارس در جهرم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام‌جمعه جهرم و جمعی از مدیران فرهنگی این شهرستان برگزار شد با اشاره به لزوم برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در زمان‌های کوتاه‌تر در این شهرستان اظهار داشت: نمایشگاه جنوب فارس بیش از ۷۰ ناشر معتبر کشور و با ۲۰ هزار عنوان و۱۰۰ هزار جلد کتاب، برای نخستین بار در شهرستان‌های استان فارس در جهرم برپا گردیده است.

وی افزود: جهرم با دارا بودن ۱۶ هزار دانشجو، ۵ هزار طلبه و ۲۷ هزار دانش‌آموز باید از لحاظ مطالعه کتاب از جایگاه خوبی برخوردار باشد.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم از پیگیری‌های مستمر امام‌جمعه جهرم در شورای فرهنگ عمومی در مورد بالا بردن سطح مطالعه در این شهرستان تشکر کرد و بیان داشت: نمایشگاه کتاب جهرم امسال با ورود بخش خصوصی به خود رنگ‌وبوی دیگری داده و این حضور نشان از سرمایه‌گذاری در زمینه مطالعه است که جای امیدواری دارد.

مهندس صحرائیان تاکید کرد: مدیران اداره‌های شهرستان باید سعی کنند در امر کتاب و کتاب‌خوانی در اداره‌های خود حداکثر تلاش را انجام دهند تا سطح معلومات تخصصی هر کارمند در بخشی که فعالیت دارد، افزایش یابد. چراکه این امر در بالا رفتن راندمان کاری فرد نقش اساسی دارد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین