یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

در زمینه بزرگره و خطوط ریلی استان فارس دچار فقر است

میلاد لارستان: معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری فارس گفت: علاوه بر بزرگراه، استان فارس درزمینه خطوط ریلی و راه‌‌آهن نیز دچار فقر است که این مسئله باید برطرف شود….

میلاد لارستان: معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری فارس گفت: علاوه بر بزرگراه، استان فارس درزمینه خطوط ریلی و راه‌‌آهن نیز دچار فقر است که این مسئله باید برطرف شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ خلیل رضاییان ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اظهار داشت: استان فارس باید در پایان برنامه ششم توسعه از طریق ۱۴۰۰ کیلومتر بزرگراه به مراکز استان‌های همجوار و خلیج فارس متصل شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر بزرگراه، استان فارس درزمینه خطوط ریلی و راه‌‌آهن نیز دچار فقر است که این مسئله باید برطرف شود افزود: پرونده مسکن مهر استان فارس نیز باید تا پایان ۹۵ بسته و واحدهای باقی مانده به متقاضیان واگذار شود.

رضاییان با تاکید بر توجه به بهسازی بافت‌های فرسوده و تاریخی استان فارس گفت: استان فارس دچار توسعه متوازن شهرهاست و برای اینکه بار جمعیت از روی مرکز استان برداشته شود باید شهرهای میانی ایجاد شود که علاوه بر توزیع امکانات در شهرهای مختلف ضربه‌گیری برای مسئله مهاجرت محسوب شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین