یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ارتقاء و استقلال پلیس فرودگاه لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از ارتقاء پلیس مستقر در این فرودگاه خبر داد. عنایت الله انصاری فرد در گفت و گو با میلاد لارستان با اعلام ارتقاء…

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از ارتقاء پلیس مستقر در این فرودگاه خبر داد.

عنایت الله انصاری فرد در گفت و گو با میلاد لارستان با اعلام ارتقاء و استقلال پلیس مستقر در فرودگاه بین المللی لارستان، اظهار داشت: پس از ارتقاء سح اداری فرودگاه لارستان به اداره کل، پیگیری های مستمری به منظور استقلال و ارتقاء سطح تمامی ادارات زیرمجموعه فرودگاه از جمله فرماندهی پلیس به عمل آمد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در چند روز اخیر، سرتیپ دوم حسن مهری فرمانده محترم پلیس فرودگاه های کشور طی نامه ای موافقت خود را با استقلال پلیس این فرودگاه از بعد پشتیبانی عمومی، ساختاری و فرماندهی از مجموعه پلیس فرودگاههای استان فارس ابلاغ نمود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان تصریح کرد: در بخشی از این نامه آمده است؛ ارتباط پلیس فرودگاه لارستان با پلیس فرودگاه شیراز صرفاً کنترل عملیاتی است و از بعد پشتیبانی عمومی دارای استقلال و از لحاظ ساختاری و مدیریت در تابعیت مستقیم پلس فرودگاههای کشور قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: با این اقدام صورت گرفته، از این پس شاهد افزایش نیروی انسانی، اعتبارات و همچنین تجهیزات در فرماندهی پلیس فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان خواهیم بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین