سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

انسولین در کدام داروخانه‌های لارستان، خنج و اوز توزیع می‌شود؟

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده از توزیع انسولین نوع قلمی تا هفته آینده، در داروخانه منتخب شهرستان های منطقه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده از توزیع انسولین نوع قلمی تا هفته آینده، در داروخانه منتخب شهرستان های منطقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد اسعدیان اظهارداشت: با پیگیری ها و مکاتبات انجام شده، خوشبختانه پن های انسولین با برند نوورپید که ۸۰ درصد کمبودهای بیماران دیابتی را شامل می شد، تامین و از طریق داروخانه های منتخب شهرستان های منطقه بین این افراد توزیع خواهد شد.

سرپرست معاون غذا و دارو دانشکده اذعان داشت: در شهرستان لارستان، داروخانه دکتر زاهدی(شهر جدید) در شهرستان خنج داروخانه دکتر نورایی، در شهرستان اوز داروخانه دکتر کرامتی، در شهر بیرم داروخانه دکتر رمضانی، در شهر بنارویه داروخانه دکتر اسماعیلی و در شهر جویم داروخانه دکتر رازقی به عنوان داروخانه های منتخب تحت پوشش دانشکده انتخاب شده اند.

 وی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی داروهای انسولین در کشور و لزوم توزیع عادلانه دارو بین همه بیماران، در حال حاضر در مرحله اول، برای هر بیمار دو سهمیه انسولین قلمی در نظر گرفته شده و در مرحله بعدی توزیع، اولویت با بیمارانی است که بر اساس نظر پزشک متخصص به انسولین بیشتری نیاز دارند.

دکتر اسعدیان در پایان گفت: در راستای هدفمند شدن و تلاش برای توزیع عادلانه داروهای انسولین، لازم است بیماران دیابتی با در دست داشتن کارت ملی به داروخانه های منتخب مراجعه نموده و سهمیه خود را دریافت نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین