پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای طرح آمران سلامت برای مقابله با کرونا در لارستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر لارستان از اجرای طرح آمران سلامت برای مقابله با کرونا در لارستان خبر داد. محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان از اجرای طرح آمران سلامت…

رئیس جمعیت هلال‌احمر لارستان از اجرای طرح آمران سلامت برای مقابله با کرونا در لارستان خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان از اجرای طرح آمران سلامت در لارستان خبر داد و اظهار داشت: در طرح آمران سلامت جمعیت هلال‌احمر، افراد جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح آمران سلامت از تاریخ ۵ آبان‌ماه شروع تا ۱۵ ماه جاری ادامه دارد، افزود: هدف از اجرای این طرح دعوت از مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک باحفظ کرامت انسانی اجراشده و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر لارستان با بیان اینکه طرح آمران سلامت در سطح نقاط مختلف شهری و روستایی به اجرا درمی‌آید، تصریح کرد: اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال‌احمر لارستان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر با حضور در پایگاه‌های موقت با آموزش مسائل بهداشتی تلاش دارند تا از میزان شیوع و آسیب‌های ناشی از کرونا بکاهند.

این مسوول با اشاره به اینکه جمعیت هلال شهرستان لارستان از آغاز شیوع کرونا تاکنون با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان و امدادگران با اقداماتی همچون اجرای طرح غربالگری، ضدعفونی کردن اماکن عمومی و توزیع ماسک سهم خود را در مقابله با این بیماری به اجرا درآورده است، خاطر نشان کرد: علاوه بر پایگاه‌های مستقر در سطح لارستان چند تیم سیار نیز متشکل از امدادگران و جوانان در مناطق مختلف حضور پیدا کرده و مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت می‌کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین