پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشف 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت فاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت فاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پیام خبر، سرهنگ داوود امجدی بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی پاسگاه هرمود عباسی شهرستان لارستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی به هویت معلوم با یک دستگاه تریلر قصد انتقال سوخت قاچاق به استان‌های دیگر دارد.

وی گفت: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با برپایی تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، خودرو را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را به پاسگاه انتقال دادند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: پلیس شهرستان لارستان به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده های نفتی و کالا را ناکام خواهد گذاشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین