جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری سارقان به عنف و کشف طلا‌های مسروقه میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود امجدی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در منزل خانمی نابینا ۵۹ ساله در یکی از محلات شهرستان لارستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و سرنخ‌های به جامانده در صحنه سرقت، موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت ۲ نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات از منزل شاکی نابینا اقرار کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۶ حلقه النگو، ۳ عدد انگشتر و یک رشته گوشواره طلا مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقین و افرادی که چشم طمع به اموال دیگران دارند در این شهرستان جایی برای جولان دادن ندارند و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین