شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آزادسازی تعدادی پرنده سهره در دامان طبیعت اوز

به همت انجمن دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز، چند قطعه پرنده سهره، در طبیعت شهرستان اوز «تنگ بدومات» در منطقه چدرو، رهاسازی و به زیستگاه طبیعی بازگشتند‌. به گزارش…

به همت انجمن دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز، چند قطعه پرنده سهره، در طبیعت شهرستان اوز «تنگ بدومات» در منطقه چدرو، رهاسازی و به زیستگاه طبیعی بازگشتند‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری «کهنه اوز» طی اقدامی ارزشمند با آزادسازی ۶ قطعه پرنده سهره، حس مسئولیت پذیری خود را در قبال حمایت از طبیعت و پرندگان نشان دادند.

اقدام رهاسازی پرندگان به عنوان الگویی برای توسعه مشارکت، فرهنگ سازی، آموزش و زمینه‌ساز ارتقای آگاهی زیست محیطی در سطح شهرستان می باشد.

شایان ذکر است که : این انجمن پیشتاز در عرصه حمایت از محیط زیست و طبیعت، تشکلی غیر دولتی غیر سیاسی با ساختار مردم نهاد است که در چهارچوب قوانین و مقررات کشور و حقوق شهروندی در راستای حفاظت از محیط زیست، ارتقای سطح عمومی فرهنگ بهداشت جامعه و ارائه پیشنهادات اصلاحی و انتقادات منصفانه فعالیت می‌کند.

تنگه بدومات در منطقه چدرو یکی از بکرترین مناطق پوشش گیاهی و تنوع جانوری در شهرستان اوز است که به دفعات، توسط انجمن مردم نهاد بهداشت و محیط زیست اوز، کاشت بذرهای درختان کوهی در آن صورت گرفته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین