پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز عملیات احداث «زمین چمن مصنوعی» در مجتمع ورزشی شهرداری لطیفی

شهردار لطیفی از آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی فوتبال در مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی خبر داد و گفت: در فازهای بعدی این پروژه پیست دوچرخه‌سواری و…

شهردار لطیفی از آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی فوتبال در مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی خبر داد و گفت: در فازهای بعدی این پروژه پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی نیز احداث می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ مهدی حیدری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان شهر و پر کردن اوقات فراغت آنها، پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه بیان داشت: یکی از اهداف احداث مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی توسعه زیرساخت های ورزشی شهر و افزایش سرانه‌های ورزشی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه در همین راستا عملیات خاکبرداری، زیرسازی و آماده‌سازی جهت نصب چمن مصنوعی زمین واقع در مجاورت مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی آغاز شده است، اضافه کرد: در فازهای بعدی این پروژه احداث پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین