پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کوچه ها و معابر محلات شهر لار نام و نشان گرفتند

به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری لار، کوچه ها و معابر محلات نام و نشان گرفتند. به گزارش میلاد لارستان، عشرت جهاندیده عضو شورای شهر لار در کمیته نامگذاری…

به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری لار، کوچه ها و معابر محلات نام و نشان گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان، عشرت جهاندیده عضو شورای شهر لار در کمیته نامگذاری خیابانها و معابر اظهارداشت: نامگذاری معابر، از جمله مطالبات مردمی است که از شوراهای قبل تاکنون در دستور کار آنان قرار داشته است.

وی افزود: در این دوره نیز شورا تاکنون خیابانها و محلات و شهرکها از جمله؛ کوریچان، آردفروشان، شهرک امام خمینی(ره)، نو، ساحلی، پاسداران، چندین کوچه و بلوار و خیابان نیز به صورت موردی نامگذاری شده است.

این عضو شورای شهر لار تصریح کرد: شهروندان می توانند درخواستهای کتبی خود در این زمینه را، حتمأ توسط «یاوران شورای هر محله» به همراه اسامی پیشنهادی و کروکی محل، به شهرداری ارائه کنند.

جهاندیده با بیان اینکه شورای شهر لار پس از بررسی و بازدید میدانی از محل و تأئید اسامی، آنرا مصوب و جهت تهیه، خرید و نصب تابلوها، به شهرداری ارسال می کند تا برای اجرا در نوبت نصب قرار گیرد، ادامه داد: انتظار ما از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که در مزیّن شدن کوچه ها و معابر به نام‌های مقدس شهدای گرانقدر، با شورا همکاری نزدیکی داشته باشند و اسامی شهدا و معابر مورد نظر را به شورا پیشنهاد کنند زیرا این حداقل کاری است که می‌توان برای خانواده های شهدا در جهت زنده نگه داشتن نام گرانقدرآنان، انجام داد.

وی در پایان اضافه کرد: از یاوران شورا و پایگاههای مقاومت بسیج بعضی از محلات که در این زمینه همکاری لازم راداشته اند و همچنین از مسئولین روابط عمومی شهرداری تشکر کنیم .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین