جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

خط کشی 30 هزار متر از معابر شهر لار

با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس، عملیات خط کشی دوجزئی و ایمن سازی مدارس سطح شهر و  عملیات خط کشی محوری و طولی آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان…

با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس، عملیات خط کشی دوجزئی و ایمن سازی مدارس سطح شهر و  عملیات خط کشی محوری و طولی آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمد امین منتظری مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر لار و حومه با اعلام این خبر، گفت: خط کشی گذرگاهها و معابر به ویژه خیابانهای اصلی و تقاطع ها در برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان نقش مهمی دارد و هدف از ترسیم این علائم، آگاهی دادن به رانندگان و عابران پیاده و انضباط بخشیدن به تردد سواره ها وپیاده ها است وتوجه به آن از اصول اولیه مسائل ترافیکی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر لار و حومه حرکت بین خطوط و رعایت حقوق عابران را امری مهم دانست و افزود: رعایت حقوق عابران پیاده در گذرگاههای عابر پیاده، نقش مهمی در هدایت جریان آمد و شد، تردد و کاهش ترافیک ایفا می کند. از این رو این امر در دستور کارخود قرار داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همچنان که عابران پیاده باید به قوانین احترام بگذارند، رانندگان هم در رعایت قوانین نقش بسزایی دارند و همه ما متأسفانه شاهد این مسائل بوده ایم که بسیاری از رانندگان هنگام قرمز شدن چراغ راهنما بدون در نظر گرفتن قوانین، حریم گذرگاه عابر پیاده را رعایت نکرده و به جای توقف در پشت خط، درست بر روی محل عبور عابران ایستاده که سبب بی نظمی و مشکل تردد آنها از سطح خیابان می شود.

محمد امین منتظری افزود: برخی از عابران پیاده از هرجایی عبور می کنند، به غیر از محل خط کشی های مربوط که این امرخطرات قابل توجهی به همراه دارد و همچنین این کار موجب ایجاد ترافیک شده و نشان دهنده این امر است که هیچ احساس مسئولیتی نسبت به قوانین ندارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر لار و حومه، رعایت قوانین از سوی شهروندان را حل نیمی از مشکلات ترافیکی قلمداد کرد و افزود: در راستای حل مشکلات شهر لار خدمات شایانی از سوی این سازمان صورت گرفته که از مهمترین آن می توان به نصب علائم ترافیکی و همچنین خط کشی مجدد معابر قدیم و جدید و تعیین محدوده ایستگاه تاکسی اشاره کرد.

وی اجرای این عملیات را ۳۰ هزار متر طول خط کشی های محوری و ۷۰۰ متر مربع خط کشی های دو جزئی و با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان را اعلام کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین