سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مدیرکل راه: همکاری اعضای ستاد بازآفرینی شهری لارستان کمتر از حدقانونی بوده است

پروژه ها و فعاليت هاى انجام شده در محلات هدف بازآفرينى شهرى توسط مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تشریح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره…

پروژه ها و فعاليت هاى انجام شده در محلات هدف بازآفرينى شهرى توسط مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تشریح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ، حسن شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان به اتفاق مهندس سلمان مهرابى مديريت شهرسازى و معمارى اين اداره كل از بافت تاريخى شهر لار بازديد كرد .

مديركل راه و شهرسازى لارستان با بيان اينكه در راستای اجرای برنامه های بازآفرینی شهری در محدوده محلات هدف شهر لار از سال ٩٦ اقداماتی در بافت تاریخی شهر لار در حال انجام است ، افزود : برنامه جامع اقدام مشترک در محدوده محلات شامل مجموعه ای از اقدام های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و … میشود.

وى با اشاره به اينكه اداره کل راه و شهرسازی لارستان حسب وظایف قانونی تاکنون سعی در اجرای پروژه های مختلفی با هدف بازآفرینی مجدد این بافت ها داشته است ، ادامه داد : اين اقدامات هنگامی منتج به نتیجه مطلوب خواهد شد که سایر اعضا ستاد بازآفرینی شهرستان نیز به وظایف خود عمل نمایند که تا كنون ميزان همكارى ها كمتر از حد وظايف قانونى بوده است.

شبانى تصريح كرد : سهم اجرای برنامه های بازآفرینی به صورت ٣٠ درصد ادارات و نهادهای دولتی، ٣٠ درصد شهرداری، ٤٠ درصد ذینفعان، ساکنین و شهروندان است .

مديركل راه و شهرسازى لارستان خاطر نشان كرد : اجراى كف سازى سواره رو ضلع غربى بازار قيصريه در محله آرد فروشان اتمام يافته و هم اكنون جداره سازى و كف سازى اطراف بازار قيصريه در محله آرد فروشان ، بهسازى معابر و اجراى كانال دفع آب هاى سطحى محله پشتويه ، جداره سازى و كف سازى محله امامزاده ( پاقلعه ) ، احياء بهسازى و نوسازى محور چهار راه پيروزى تا ميدان مدرس با اجراى سنگ فرش ، جداره سازى كوهپايه اژدها پيكر و مستند سازى خانه هاى تاريخى شهر لار از جمله اقداماتى است كه از سوى اين اداره كل صورت گرفته است كه در تعدادى از اين پروژه ها شهردارى و ادارات خدمات رسان به صورت موردى همكارى داشته اند و انتظار مى رود اين فعاليتها توسعه يابد.

شايان ذكر است در اين بازديد زرگريان عامل ذيحساب سازمان ملى زمين و مسكن وى را همراهى کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین