چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

علل ، شواهد و دلایل سلاح بیولوژیک ساخته شده توسط چین

کتابی که چهل سال پیش پرده ویروس کرونا را رو کرده اما چطور؟ این کتاب  در سال ۱۹۸۱با جزئیات کاملا دقیق از ویروس کرونا صحبت می کندکه توسط کشور چین…

کتابی که چهل سال پیش پرده ویروس کرونا را رو کرده اما چطور؟

این کتاب  در سال ۱۹۸۱با جزئیات کاملا دقیق از ویروس کرونا صحبت می کندکه توسط کشور چین با هدف سلاح بیولوژیک در آزمایشگاه ساخته شده ودر سال ۲۰۲۰از شهر ووهان منتشر می شود طبق متن کتاب ویروس ووهان ۴۰۰یا همان کرونا یک ویروس آزمایشگاهی است که از شهر ووهان منتشر می شود وشیوع پیدا می کند.علائم درگیری این ویروس در ابتدا مثل یک سرما خوردگی ساده به نظر می رسد اما در واقع سیستم تنفسی را هدف قرار می گیرد و فقط انسانها را درگیر می کند . جزئیات شرح داده شده به قدری دقیق است که باعث تعجب همه شده و این سوال را پیش آورده که اگر این ویروس به گفته این کتاب ساخت کشور چین است و از شهر ووهان منتشر می شود چین چرا؟ و با چه هدفی این کار را انجام می دهد.

سال ۲۰۰۲ خبر شیوع سارس و قدرت کشتارش دنیا را به وحشت انداخت ولی دستهای پشت پرده از انتشار این خبر انگیزه و اهدافی داشتند که خیلی خوب هم به آن رسیدند و بعدها مشخص شد که  چنین ویروسی اصلا وجود خارجی نداشته و با مهندسی ژنتیک در آزمایشگاه و برای اهدافی خاص تولید شده بود و این در حالی بود که همزمان با تولید ویروس واکس آن را ساخته بودند و در زمان مناسب از آن رونمایی کردند و بیش از ۱۵ میلیارد دلار درآمد خالص برای آنها داشت. و یکی از جالب ترین حقه های بشر بعد از ویروس سارس خبری بود مبنی بر وجود و شیوع ویروسی از خانواده کرونا ویروس که حتی اسمی هم برای آن تعیین نشده بود. خوب دقت کنید رهبران چین در واقع از چنین تکنیک اقتصادی گمراه کننده ای بهره برده اند تا هم از شر سرمایه گذاران سمج اروپایی خلاص شوند و هم یوآن واحد پول ملی خودشان را نجات دهند و چون خیلی خوب می دانند که اروپاییها دنبال زمین خوردن چین هستند سناریویی را با دقت بسیار بالا طراحی کردند و نه تنها همه ی دنیا را گول زدند بلکه توانستد ۲۰۰ میلیارد دلار طی دو روز به خزانه برگردانند.

اما چطور قبل از شیوع ویروس کرونا اغلب مراکز تکنولوژی و کارخانه های تولید مواد شیمیایی تحت مالکیت اروپا و آمریکا بودند و نیمی از درآمد و سود حاصل به جیب آنها می رود و این داشت باعث می شد که پول چین ارزشش را از دست بدهد و سقوط کند و در مقابل باعث رشد دلار و یورو می شد تا اینکه خبر انتشار کرونا تمام رسانه ها و افکار عمومی دنیا را درگیر خودش کرد تا جایی که دولت چین اعلام کرد حتی قادر به تهیه ماسک کافی برا ی شهروندانش نیست جالب بعد از یک هفته سکوت رئیس جمهور چین جلوی دوربین ها حاضر شد و گفت حاضر است  هر کاری برای نجات کشورش انجام دهد وکرونا که باعث سقوط ارزش سهام کشورهای اروپایی وآمریکایی شده را بلایی وحشتناک توصیف کردوچند روز بعد در برابر رسانه ها با چهره ای آرام تر ولبخند بر روی لبش گفت چین به رسم همکاری حاضر است که سهام تمام کشورهای خارجی که چین را تر کرد هاند را بخردواین در حالیه که ارزش سهام این شرکت ها به پایین ترین حدممکن رسیده بود. شرکت های خارجی وقتی فهمیدند که داخل چه دامی افتاده اند که کار از کار گذشته بودودیگر جایی در بازار بزرگ چین نداشتند، این یعنی گمراه سازی سیاسی با استفاده از سناریوی دراماتیک که به دقت توسط چین طراحی شده بود در طی این مدت فقط تعدادی از ویروس شناسان در کشورهای مختلف وحتی در خودکشور چینبوتئوشیو و لیشیوئو اعلام کردند که کرونا یک ویروس آزمایشگاهی است وهمچنین در آمریکا سناتور تام کاتلر با شیوع کرونا چین را متهم به ساخت سلاح بیولوژیک کرد.

چینی ها خفاش را خام نمی خورند ویروس کرونا با حرارت از بین می رود پس چرا این اتفاقات افتاد.ویروس کرونا کودکان زیر ده سال را ابتلا نمی کندچون بچه ها نسل آینده هرکشوری هستند وهیچ کشور عاقلی نسل آینده کشورش را به خطر نمی اندازد.دلیل اینکه بیشتر مبتلایان از افراد مسن و ضعیف جامعه هستند این است که این ویروس اینطوری طراحی شده وقرارهاین طوری عمل کند چون افراد مسن و از کار افتاده به خاطر حقوق بازنشستگی و خدمات پزشکی و همین طور بیمه برای حکومت ها بار مالی دارند و باید حذف شوند همچنین جوانانی با سیستم ایمنی ضعیف که توان کارگری یا پول درمان ندارند در قبال حقوق شهروندی و امتیازاتی که دریافت می کنند نه خدمتی ارائه می کنند و نه مالیاتی پرداخت می کنند و نه همین طور به درد خدمت به طبقه اشراف می خورند پس آنها هم باید بمیرند و حذف شوند. چین در ابتدای شروع کرونا سکوت کرد اما نه برای کتمان بلکه برایاینکه از تکثیر ویروس مطمئن شود بیرون دادن ویدئوهای ساخت بیمارستان در ده روز هم توسط خود دولت چین صورت گرفت چین تا چند هفته یا نهایتا در چند ماه دیگر داروی این بیماری ترسناک بیرون می دهد و سود هنگفتی از این کار بدست می آورد سودی که هنگفت و افسانه ای است و البته محبوبیت کالاهای چینی را با ساخت این دارو افزایش می دهد .

چین با این کار یک پیام مهم مهم برای دنیا دارد . آن این است که اگر بخواهد می تواند مردم دنیا را از بین ببرد بدون اینکه از موشک و حتی یک گلوله استفاده کند این واقعا ترسناک است.

 

دکتر محمد ابراهیم عفیفی ،

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد لارستان

 

خلیل علی نژاد،علیرضا حاتمی زادگان،محمدرسول پروری،سیدیزدان زندوی

( دانشجویان دکترای جغرافیا وبرنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد لارستان)

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین