شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

انتقام سخت جای خود، انتقام دیگری باید گرفت

در آستانه سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در بامداد جمعه ۱۳ دیماه۹۸ به دستورمستقیم ترامپ پلید، این بار و در غروب جمعه ۷ آذر۹۹، جوخه رژیم منحوس صهیونیستی…

در آستانه سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در بامداد جمعه ۱۳ دیماه۹۸ به دستورمستقیم ترامپ پلید، این بار و در غروب جمعه ۷ آذر۹۹، جوخه رژیم منحوس صهیونیستی مرد شماره یک نوآوری و پژوهشهای وزارت دفاع در امور هسته ای و موشکی را هدف قرار داده و وی را به شهادت رسانید.

سوژه اهداف خرابکارانه بودن شهید دکتر محسن فخری زاده اگرچه دیر یا زود محتمل بود چرا که بارها در سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از وی به صورت مستقیم نام برده شده و تنها شخصی بوده که نتانیاهو به صورت رسمی بیان داشته بود نام وی را به ذهن بسپارید، اما در این میان کدها و پالس های نامربوط و چه بسا از روی عمد برخی در داخل کشور، مسیر را برای تحقق اهداف دشمنان در این خصوص هموارتر نموده که این امر نیز تازگی ندارد.

وقتی ‏آدرس محل کار ‎شهید محسن فخری‌زاده در گزارش شماره GOV/2015/68 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صورت رسمی منتشر می شود مردم روی نفوذی های داخلی بیشتر تمرکز می کنند تا …. بگذریم. استکبار جهانی به خوبی به این تشخیص رسیده است که کدام مهره های کلیدی را از سر راه مبارزه با ایران بردارد و در این میان ما….

شهادت معاون پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و مردی که علاوه بر حوزه دفاعی در ماه های اخیر در حوزه امنیت بهداشتی کشور نیز گام برداشته و اولین سری کیت های تشخیص کرونا توسط تیم وی ساخته شده بود، علاوه بر آنکه لزوم توجه بیشتر از سوی دستگاه اطلاعاتی خصوصا شورای عالی امنیت ملی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه را جهت حفاظت چند لایه ای گوشزد می کند اما در نگاه کلان لزوم پاسخ ناامیدکننده بر پیکره استکبار را به ما می فهماند.

هنوز انتقام سخت حاج قاسم گرفته نشده ولی این نکته را مردم ما خوب می فهمند که ” اگر نزنی می زنند” . این قاعده بازی است. سیاست مذاکره و جواب های بزدلانه دیگر کارساز نیست اگرچه قبلا هم کارساز نبوده است.

خواسته تمامی مردم پاسخ کوبنده به این اقدام ددمنشانه است که بوی تعفن رژیم صهیونیستی بر آن سایه افکنده است. شهادت دو مرد اثرگذار در صحنه دفاعی، هسته ای، امنیتی کشور در کمتر از یک سال ضربه پشیمان کننده و بزرگ را بر پیکره آمریکا و رژیم صهیونیستی می طلبد.

انتقام سخت از دشمنان این نظام در شهادت حاج قاسم به جای خود، انتقام سخت دیگری در شهادت دکتر فخری زاده باید در دستور کار قرار گیرد…. حیفا، تل آویو، دیمونا، کاخ سفید یا ۸۵۰ پایگاه نظامی آمریکا در ۳۹ کشور جهان دیگر آرامش را نباید به خود ببینند و شاید باید گفت انتقام روی انتقام . راه حل همین است…

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین