جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

زلزله 4.6 ریشتری بستک را لرزاند

ساعتی پیش زلزله نسبتا شدیدی به بزرگی ۴٫۶ درجه در مقیاس ریشتر بستک را لرزاند. این زمین لرزه که تاکنون تلفاتی از ان گزارش نشده باعث گشت پایگاه های اورژانس…

ساعتی پیش زلزله نسبتا شدیدی به بزرگی ۴٫۶ درجه در مقیاس ریشتر بستک را لرزاند. این زمین لرزه که تاکنون تلفاتی از ان گزارش نشده باعث گشت پایگاه های اورژانس لارستان نیز بدان منظور به خط شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده  لارستان، مسعود حاجی رجبی دبیر کارگروه سلامت در حوادث و بلایا دانشکده در پی رخ دادن زلزله در صبح امروز اظهارداشت: امروز یکشنبه ۹/۹/۹۹ در ساعت ۷ و۴۵ دقیقه زلزله ای به بزرگی ۴ و ۶ دهم در مقیاس ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتری زمین در مرز لارستان و هرمزگان و به مرکزیت بستک رخ داد.

وی افزود: پس از وقوع زلزله بلافاصله با دستور دکتر رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان پایگاه های اورژانس حوالی آن منطقه جهت بررسی های اولیه خسارت های احتمالی در محدوده مرزی لارستان به گشت زنی پرداختند.

حاجی رجبی تصریح کرد: پس از حادثه با دبیر کارگروه سلامت در حوادث و بلایای شهرستان بستک نیز تماس حاصل شد تا نتایج بررسی های آن منطقه نیز پس از دریافت به اطلاع عموم برسد. گفتنی است تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت مالی یا جانی در یافت نشده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین