شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خط تولید کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان دوباره راه اندازی شد

با پیگیری‌ کارگروه رفع موانع تولید شهرستان؛کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان مجددا راه اندازی و به چرخه تولید اضافه شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

با پیگیری‌ کارگروه رفع موانع تولید شهرستان؛کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان مجددا راه اندازی و به چرخه تولید اضافه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، سرهنگ جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، ابراهیمی زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، دکتر یگانه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و پیمان فر رئیس شرکت شهرک های صنعتی لار و هیات امناء شهرک صنعتی لار، کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان مجدداً راه اندازی و شروع به فعالیت کرد.

این کارخانه قبلاً در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۰۰۰ مترمربع توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی لار احداث شده است که به دلایلی حدود۱۰ ماه سال تعطیل بود که با پیگیری‌ های مستمر کارگروه رفع موانع تولید لارستان با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال مجدداً شروع به کار و فعالیت کرد.

با راه اندازی این کارخانه ۳۵ نفر مشغول به کار شدند و ماهیانه ۳۰۰ هزار قوطی کنسرو ماهی تولید می شود.

به گفته محمدرضا فضل الهی مدیر عامل کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان با اجرای طرح توسعه این کارخانه، سطح میزان اشتغالزایی به ۱۵۰ نفر و تولید ماهیانه به یک میلیون و ۲۰۰ هزار قوطی کنسرو ماهی می رسد.

فرماندار ویژه لارستان نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان مشکلات تمام کارخانجات و شرکتها را پیگیری می کند؛ گفت: کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان مشکلاتی از جمله بدهی تسهیلات بانکی داشت که در راستای رفع مشکلات این کارخانه، پیگیری های لازم صورت پذیرفت و چندین جلسه برگزار شد که خدا را شکر این کارخانه مجددا راه اندازی شد و زمینه اشتغال جوانان جویای کار فراهم گردید.

جلیل حسنی رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری را از وظایف اصلی مدیران برشمرد و تاکید کرد: با تمام توان و امکانات خود در حوزه شهرستان از تولید و سرمایه‌گذاری به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “خط تولید کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان دوباره راه اندازی شد”

  1. ناشناس گفت:

    خداراشکر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین