سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

دفتر نمایندگی وزارت خارجه لارستان آماده ارائه خدمات به همه استان‌ها

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی بیان داشت: با افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان، حجم سفرهای خارجی در فرودگاه این شهرستان افزایش داده می‌شود. به گزارش میلادلارستان…

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی بیان داشت: با افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان، حجم سفرهای خارجی در فرودگاه این شهرستان افزایش داده می‌شود. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تنسنیم، جمشید جعفرپور با بیان اینکه لارستان نخستین شهرستان کشور است که دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آن افتتاح شده، اظهارکرد: دلیل افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان

حضور فراوان متقاضیان جنوب استان و شهرهای هم‌جوار برای سفر به کشورهای کویت، امارات متحده عربی و قطر به فرودگاه لارستان است.

وی با بیان اینکه افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان سبب گسترش پروازها در فرودگاه این شهرستان می‌شود، تصریح کرد: افتتاح این دفتر سبب کاهش مراجعات مردم لار، شهرهای جنوبی استان فارس و استان‌های هم‌جوار به مراکز استانی می‌شود.

جعفر پور با بیان اینکه براساس شاخص‌ها و آمارها فرودگاه بین المللی لارستان به لحاظ پروازهای خارجی ششمین فرودگاه پرواز ایران است، خاطر نشان کرد: تائید اسناد و اوراقی که باید در وزرات امور خارجه تائید شوند، مزیت دیگر افتتاح این دفتر در لارستان است. وی با بیان اینکه پیش از این باید مردم برای تائید مدارک و اتباع بیگانه برای شناسنامه، طلاق، تولد و حتی مرگ به مرکز استان مراجعه می‌کردند، اظهار کرد: هم اکنون تمام کارهای نمایندگی وزارت امور خارجه از جمله  صدور ویزای فرودگاهی در این دفتر امکان‌پذیر است. نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان آمادگی ارائه خدمات به همه استان‌ها را دارد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین