جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مساعدت دارویی جهت بیماران «اوتیسم» در لارستان

معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: بیماران اوتیسمی هم می توانند از مساعدت های دارویی سازمان غذا و دارو بهرمند شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: بیماران اوتیسمی هم می توانند از مساعدت های دارویی سازمان غذا و دارو بهرمند شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر اسعدیان از مساعدت دارویی سازما غذا و دارو به بیماران اوتیسمی خبر داد و افزود: در سالهای گذشته و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، براساس شیوه نامه اجرایی سازمان غذا و دارو ، مساعدت های دارویی جهت بیماران خاص و صعب العلاج در معاونتهای غذا و داروی دانشکده های علوم پزشکی کشور انجام می شد.

وی تصریح کرد: با توجه به هزینه های بالای داروی بیماران اوتیسمی، طی پیشنهادات مکرر و پیگیری های انجام شده مقرر گردید منبعد مساعدت های دارویی جهت بیماران اوتیسمی نیز در دستور کار این معاونت در دانشگاههای علوم پزشکی کشور قرار گیرد.

دکتر اسعدیان در انتها اظهار داشت: بیماران محترم می توانند بعد از مراجعه به واحد مساعدت دارویی و احراز نیازمندی، به صورت ماهانه داروی مصرفی خود را با هزینه پایین، از داروخانه های طرف قرارداد دانشکده دریافت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین