یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی مشکلات 8 شهر و روستای بخش مرکزی لارستان توسط حسین‌زاده

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با حضور در چند روستای بخش مرکزی لارستان، مسائل و مشکلات این روستاها را مورد بررسی قرار داد. به…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با حضور در چند روستای بخش مرکزی لارستان، مسائل و مشکلات این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش میلاد لارستان، حسین حسین‌زاده در سفر یک روزه به چند روستای بخش مرکزی لارستان، علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات این روستاها، در دیدار با مسئولین و مردم این روستاها، درخصوص پیگیری برخی مشکلات قول مساعد داد.

روستای بریز، نخستین مقصد نماینده مردم بود. وی در این روستا از شهرک فاطمی بازدید و به بررسی مشکلات حوزه آبرسانی آن پرداخت.

حسین‌زاده از مجموعه خیرساز ورزشی جوانان بریز که به همت حاج عبدالحسین طاهری در حال ساخت است بازدید و در جریان امکان تجهیز و رفع موانع موجود قرار گرفت.

برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده در سفر نماینده مردم به بریز می توان به مشکلات آب روستا و عدم وجود لوله‌کشی در منازل، بررسی مشکل کشاورزان و دامداران، بررسی تکمیل چمن مصنوعی، ترمیم برکه و کاروانسرا و… اشاره کرد.

در ادامه این سفر، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در شهر دهکویه حضور یافت که مهمترین مشکلات این شهر، بررسی درخواست‌های حوزه وزارت کشور، ارتقاء درمانگاه به شبانه‌روزی، احداث شهرک صنعتی، تکمیل چمن مصنوعی و سالن ورزشی، بهسازی محور ورودی دهکویه از سمت لار، احداث و تکمیل کتابخانه عمومی، تکمیل ساختمان نیمه تمام کلانتری، توسعه شبکه ارتباطی و مخابرات و… مطرح شد.

حسین‌زاده سپس وارد روستای دنگز شد و به در جریان مسائل این روستا در زمینه‌های احداث مدرسه، بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی روستا و خطرات موجود، بررسی مشکل نبود لوله‌کشی گاز در سطح روستا و… قرار گرفت.

رفع مشکل آلایندگی کارخانه سیمان، بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی، بررسی مشکلات گازرسانی به منازل، حمایت از حوزه گردشگری، تامین قیر رایگان جهت آسفالت معابر و… از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولان روستای کورده از نماینده مردم بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به روستای «کهنه» رفت و به بررسی مشکلات این روستا در زمینه اعطای تسهیلات بانکی به دامداران در جهت اشتغال در مجتمع دام‌پروری روستا، بررسی تخصیص بودجه جهت لایروبی و لوله‌گذاری سدخاکی، بررسی تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی روستا، بررسی احداث مجتمع گردشگری آبگرم روستا و… پرداخت.

این مسئول با حضور در روستای «علی‌آباد» و دیدار با جمعی از مردم و مسئولان این روستا، مهمترین مشکلات روستای علی‌آباد را که شامل حوزه مخابرات و اینترنت و نبود خط ثابت در روستا، مشکلات حوزه برق و درخواست ترانس برق به دلیل افت فشار، بررسی فرسوده بودن منبع ذخیره آب و تامین آب شرب از سد سلمان فارسی، عدم وجود پزشک ثابت با توجه به جمعیت روستا و عشایر اطراف و… است را شنید و قول پیگیری داد.

بازدید از مجتمع خیرساز مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید عبدالله آگاه و مدرسه خیرساز شادروان حمیدرضا حاجی پور در زمره برنامه‌های حسین‌زاده در سفر به شهر لطیفی بود.

همچنین مشکلات حوزه راه و شهرسازی، درخواست تجهیز مدرسه خیرساز، شبانه‌روزی شدن مرکز درمانی، پیگیری احداث زمین چمن مصنوعی، پیگیری تامین اعتبار مخزن ذخیره آب، پیگیری اختصاص ماشین آلات خدماتی و آتش‌نشانی با توجه به ارتقای شهرداری به درجه ۵ و… مهمترین مسائل مربوط به شهر لطیفی بود.

وی در پایان در سفر به روستای «براک» در جریان دغدغه‌های مسئولان این روستا شامل تخصیص ماشین مکانیزه حمل زباله، بررسی عدم وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و… بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی، تامین آب شرب از سد سلمان فارسی و… قرار گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین