یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

وعده‌های جدید حسین‌زاده؛ جذب ۶۳۰ میلیارد تومان در دیدار با وزیر نفت

دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ۶۳۰ میلیارد تومان در یک دیدار با وزیر نفت جذب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر…

دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ۶۳۰ میلیارد تومان در یک دیدار با وزیر نفت جذب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده در دیداری که با وزیر نفت داشت، توانست از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۶۳۰ میلیارد تومان برای توسعه و آبادانی جنوب فارس جذب کند.

۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار صرف تکمیل و بهسازی راه‌ها و جاده‌های حوزه انتخابیه خواهد شد تا برخی از طرح‌های حوزه راهسازی پیشرفت قابل توجهی پیدا کند و حتی تعدادی از آن‌ها به سرانجام برسد.

۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز بودجه گازرسانی به شرق دهستان بخش مرکزی است تا ۶ روستای «هرمود مهرخویی»، «زاهد محمود»، «اوه»، «علی‌آباد زاهدمحمود»، «علی‌آباد» و «کهنه مرکزی» با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در آینده نزدیک از گاز برخوردار شوند.

۳۰ میلیارد تومان هم برای تجهیز و تکمیل ۷ طرح ورزشی و بهداشتی حوزه انتخابیه جذب شد که این طرح‌ها عبارتند از مجموعه ورزشی مجموعه ورزشی محبی گراش، سالن ورزشی روستای هود اوز، سالن ورزشی ارد، مجموعه ورزشی فداغ، مجموعه ورزشی تختی لارستان، مجموعه ورزشی بیرم و کمک هزینه خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان بیرم.

حسین‌زاده در آن دیدار موفق به کسب مجوز استخدام ۸ نفر نیروی امدادگر و راننده برای پست امداد اداره گاز بیرم نیز شد.

در پایان نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس از توجه ویژه وزیر نفت به جنوب فارس قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با جذب این اعتبارات گام بزرگی در مسیر توسعه و آبادانی حوزه انتخابیه برداشته شود.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “وعده‌های جدید حسین‌زاده؛ جذب ۶۳۰ میلیارد تومان در دیدار با وزیر نفت”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر مهندس حسين زاده نماينده صادق و پرتلاش منطقه لارستان بزرگ

  2. شهروند. اوز گفت:

    سال آخر نمایندگی ایشان. از جاده عدالت ومساوات خارج. شده اند وبیشتر متوجه. زادگاه خود شأن هستند. این اواخر کاری و برنامه ای در شهرستان. اوز ایفا. نکردند وبرای. استقرار. ادارات مورد نیاز مردم مانند ثبت. اسناد. و. ……کاری. صورت. ندادند

  3. ناشناس گفت:

    ضمن قدردانی از زحمات نماینده پرتلاش؛خواهشمند است ضمن پیگیری ارتقای بیرم به شهرستان و ثبت آن در کارنامه ی ۴ ساله ی نمایندگی مجلس،استقرار آموزشگاه رانندگی ،نمایندگی اداره راه و بنیاد مسکن،ارسال تجهیزات و خودرو ی خدمت و افزایش نیروی خبره مخابرات؛و مساله ی مهم و مغفول مانده جاده های بخش و روستاهها خصوصا روستای محمدقاسمی به بیرم و محمدقاسمی به بالاده را عنایت داشته باشید چرا که در شان لارستان بزرگ نیست که یک روستای پرتردد و بعنوان روستای کشاورزی بخش جاده ی عریض و ایمن نداشته باشد!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین