یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

 اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۴۵ طرح در لارستان

  روابط عمومی دفتر نماینده از اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۴۵ طرح در لارستان از محل بودجه در اختیار نماینده در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی خبر داد….

 

روابط عمومی دفتر نماینده از اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۴۵ طرح در لارستان از محل بودجه در اختیار نماینده در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده از بودجه‌ای که در سال ۱۴۰۲ در اختیار دارد، مبلغ ۶ و نیم میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی شهرستان «لارستان» اختصاص داد.

با این بودجه در حوزه «عمرانی» طرح‌های هادی ۹ روستای دیده‌بان، درز و سایبان، حسین‌آباد برکه‌پوز صحرای‌باغ، علی‌آباد لاورمانی بیرم، زاهدمحمود، سردشت، بلوچی، کارگاه و لاغران اجرا و تکمیل خواهد شد. شبکه آب عمادشهر، شهرک محبی لار، منصورآباد،دهکویه، کورده و دنگز نیز توسعه می‌یابد و عملیات ساخت مخزن آب لطیفی تکمیل خواهد شد.

همچنین جاده امامزاده میر ابول به (پیر بل) و جاده آب‌باریک بنارویه بهسازی و تکمیل می‌شود و مبلغی برای تعمیر و تکمیل پل محله کوی گاله لار اختصاص می‌یابد.

در حوزه «فرهنگی» نیز با بودجه در اختیار نماینده گلزار شهدای لار و ۳ گلزار شهدا در بخش بیرم با نام‌های حسین‌آباد (محله گهدم)، قبله و بالاده تکمیل خواهد شد. حوزه‌های علمیه برادران و خواهران لارستان و هیات محبین الحسین (موکب الزهرا) بیرم نیز تجهیز می‌شود.

کتابخانه مرکزی شهر لار و کتابخانه بنارویه و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای لار و بیرم نیز با بودجه در اختیار نماینده تکمیل و تجهیز خواهد شد. مبلغی هم به طرح تکمیل ۳ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرم تعلق می‌گیرد.

در حوزه «ورزشی» نیز با بودجه نماینده، استخر مجموعه ورزشی تختی لار، سالن ورزشی شهدای بیرم، روشنایی چمن مصنوعی بزرگ بیرم، چمن مصنوعی بائن، چمن مصنوعی کورده، سالن خیرساز قهرمانی کورده، سالن ورزشی خواهران کورده، چمن مصنوعی لطیفی، سالن‌های ورزشی ۹ دی و باشگاه ورزشی پلیس فرودگاه به میزان مبلغ اختصاص یافته تکمیل و تجهیز خواهد شد.

مرکز جامع سلامت ده‌فیش، پایگاه‌های بسیج، مدرسه خیرساز حاجی‌پور شهر لطیفی، آشپزخانه پلیس فرودگاه لارستان و سوله صالحین از دیگر طرح‌ها و مراکزی در شهرستان لارستان هستند که مبلغی از بودجه در اختیار نماینده به منظور تکمیل و تجهیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

گفتنی است؛ طرح‌های فوق‌الذکر با پیشنهاد مسئولان شهرستان در ردیف طرح‌های مشمول بودجه در اختیار قرار گرفته که تخصیص آن به صورت ۱۰۰% خواهد بود و تسریع در اختصاص اعتبارات مستلزم پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات در شهرستان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۴۵ طرح در لارستان”

  1. حسام دیبا گفت:

    سوپر مارکت سوله مانند ایجاد شود تا ۶۵ جوان در سه شیفت کاری در آن کار کنند و اشتعالزایی شود زمین ۴۰۰ متری مسقف شود و قفسه‌ بندی و جوانان با هزینه شخصی خود ،قفسه ها را پر کنند و مشغول کار شوند بدین ترتیب ۶۵ شعل ایجاد میشود بهتر است ایده بالا به اطلاع وزیر کار برسد تا در کشور هم پیاده شود و حتی جهانی شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین