چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور دلگرم کننده حسین‌زاده در جمع هندبالیست‌های لارستانی

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در تمرینات تیم هندبال آقایان لارستان حضور یافت. به گزارش میلاد لارستان، حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان…

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در تمرینات تیم هندبال آقایان لارستان حضور یافت.

به گزارش میلاد لارستان، حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل تمرین تیم هندبال آقایان لارستان در مجموعه ورزشی تختی از آخرین وضعیت این تیم پیش از اعزام به مسابقات دسته یک کشور جویا شد.

با حمایت مهندس حسین زاده نماینده مردم شریف لارستان خنج و گراش و اوز و پیگیری رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان و طی رایزنی صورت گرفته با مسئولان فدراسیون هندبال، تیم هندبال آقایان لارستان جواز حضور در مسابقات دسته یک کشور را کسب کرده است.

بر اساس بخشنامه جدید مسابقات، این دوره از لیگ دسته یک به صورت مجتمع با حضور ۲۴ تیم در ۴ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود که در نهایت ۲ تیم به لیگ برتر کشور صعود خواهند کرد.

این مسابقات از ۲۸ آذر آغاز خواهد شد.در این بازید مهندس حسین زاده ضمن اطلاع از آخرین وضعیت تیم هندبال لارستان پیش از اعزام برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم  آرزوی موفقیت کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین