سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29
مدیر آموز و پرورش لارستان مطرح کرد

50 درصد معلم های شاغل در لارستان غیربومی هستند

میلا لارستان: مدیر آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه فرسودگی مدارس در این شهرستان است، گفت: یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش لارستان غیربومی بودن بیش از ۵۰ درصد از معلم های شاغل در این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه فرسودگی مدارس در این شهرستان است، گفت: یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش لارستان غیربومی بودن بیش از ۵۰ درصد از معلم های شاغل در این شهرستان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد فیاض پور در گفت و گو با رادیو فارس با اعلام این خبر که کار تهیه پیک نوروزی پایه چهارم ابتدایی استان فارس به آموزش و پرورش لارستان محول شده است، ادامه داد: در دوره متوسطه نیز، رتبه عالی استان فارس با توجه به شاخص های تعیین شده از سوی اداره کل و وزارت خانه آموزش و پرورش به شهرستان لارستان تعلق یافته است.

این مسئول با ابراز خرسندی از قبولی دانش آموزان لارستانی در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاههای معتبر، گفت: خوشبختانه دانش آموزان لارستان هرساله حائز رتبه های برتر کنکور سراسری در سطح کشور و فارس می شوند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکی از مشکلات موجود در لارستان بحث فرسودگی فضاهای آموزشی است، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش لارستان غیربومی بودن بیش از ۵۰ درصد از معلم های شاغل در این شهرستان است که این مهم مشکلات خاص خود از قبیل بیشترین پرونده تقاضا برای انتقال به شهرهای دیگر، مشکلات معیشتی و غیره است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “50 درصد معلم های شاغل در لارستان غیربومی هستند”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین