یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود مرکز آموزش عالی لار

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه دولتی لار، جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود، در سالن اجتماعات نظام مهندسی برگزار گردید. پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید…

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه دولتی لار، جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود، در سالن اجتماعات نظام مهندسی برگزار گردید. پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید اسماعیلی سرپرست دانشگاه دولتی لار ضمن عرض خیر مقدم به حضار به معرفی لارستان و بررسی مسائل تاریخی این شهر پرداخته و پیرامون شخصیت برجسته آیت الله سید

عبد الحسین لاری و تاثیر ایشان بر حوزه های فرهنگی و اسلامی در جهان اسلام و ایران صحبت نمود. وی بیان داشت که توسعه همه جانبه در کشور بدون وجود نیروی انسانی ماهر اتفاق نخواهد افتاد و وظیفه خطیر هر دانشگاه تربیت نیروی کار آفرین جهت پیشرفت وتوسعه کشور است. وی اظهارداشت مرکز آموزش عالی لار از مراکز جدید التاسیس می باشدکه سعی شده است براساس استانداردهای مطلوب شکل گیردو یاد آور شد تمامی مسئولین و خیرین شهر در راه اندازی این مرکز بسیار سهیم بوده و نگاه ویژه مسئولین در پیشرفت این دانشگاه موثر است. وی در ادامه انتظارات جامعه اسلامی از دانشجویان پرداخت و نظم پذیری، مطالعه مستمر، تلاش، قناعت و خوش خلقی را از عوامل درخشش دانشجویان در عرصه علمی پژوهشی و فرهنگی قلمداد کرد.

سپس سرهنگ ارجمند معاون نیروی انتظامی به معرفی پلیس فتا و جرائم سایبری و مجازی پرداخت و در زمینه امنیتی نکاتی را به دانشجویان متذکر شد.پس از اجرای سرود لارستان توسط گروه مصباح الهدی ، بهزادی مشاور مرکز نکاتی را پیرامون مسائل مشاوره ای  به دانشجویان ارائه نمود.

در این دیدار که دوشنبه پنجم اسفند ماه با حضور قشقاوی معاون  وزیر امور خارجه، دکتر جعفر پور نماینده مردم؛  نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و دیگر مسئولین محلی برگزار شد؛ دکترجعفر پور نیز ورود دانشجویان را به لارستان و مرکز آموزش عالی لار گرامی داشت. پس از آن آقای قشقاوی ضمن تبریک افتتاح و استقرار این مرکز و خیر مقدم دانشجویان، بیاناتی را در خصوص اهمیت علم و دانش، ارتباط بین افراد و گردش علم و مقایسه نوع تبادل اطلاعات در زمان های گذشته و جهان امروز ارائه داشت.

گفتنی است در این برنامه دانشجویان  با تماشای کلیپ عملکرد یک ماهه خاطرات بدو ورود خود را مرور نموده و با قرائت میثاق نامه با آرمان های امام و رهبری تجدید پیمان نمودند و سوگند یاد کردند که در جهت ساخت ایرانی آباد و مترقی از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.حسن ختام برنامه توجیهی اقامه نماز و ضیافت ناهار در طبیعت بهاری لار بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین