یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ایجادمرکز رشد حلوای مسقطی در آینده ای نزدیک در لار

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ، در آیین راه اندازی مرکز رشد خوشه های فن آوری  کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز طی سخنانی بیان داشت: در…

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ، در آیین راه اندازی مرکز رشد خوشه های فن آوری  کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز طی سخنانی بیان داشت: در حال حاضر ۱۵۰ مرکز رشد دانشگاهی در کشور وجود دارد که تا پایان برنامه ششم به ۱۸۷ مرکز رشد خوشه فناوری افزایش می یابد. دکتر پیمان صالحی اظهار داشت : برنامه راهبردی شبکه مراکز رشد خوشه

های فناوری دانشگاه علمی کاربردی در ۳۱ استان کشور به تصویب رسیده است. رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس هم در این آیین با اشاره به وجه تمایز مرکز رشد خوشه های فناوری با سایر مراکز رشد گفت: افتتاح این مرکز در جوار یک مرکز قدیمی و در کنار کارخانه تولیدات محصولات مخابراتی ایران وجه تمایز مرکز رشد خوشه های فناوری با سایر مراکز است. علیرضا موغلی افزود: این مراکز رشد برخلاف علم که ثروت را تبدیل به دانش می کند ، بدنبال نواوری است یعنی ایده ها را تبدیل به ثروت می کند .

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا وی با بیان این مطلب که با راه اندازی چنین مراکز رشدی میان بنگاه ها و مهارت ارتباط تنگاتنگی ایجاد می شود اظهار داشت : امیدواریم به زودی مرکز رشد خاک نسوز در دانشگاه علمی و کاربردی آباده، مرکز رشد حلوای مسقطی در لار، مرکز رشد گلاب گیری در میمند و مرکز رشد انجیر را در استهبان راه اندازی کنیم.

میلادلارستان: این امر پیگیری مستمر مسئولان لارستان و همت رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان (دکتر موغلی) را می طلبد که یک گام دیگر در راستای توسعه لارستان بردارند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۴:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین